Wat eet je vanavond #3

Pasta pesto met :chicken:

3 likes

Erwtensoep (:

4 likes

Twee gerechten met pastinaak:

• boerenkool salade met maple glazed pastinaak, granaatappel en noten
  • gegrilde pastinaak met “whipped feta” en croutons
4 likes

Saag paneer met knoflook naan

8 likes

Ik heb deze radicchio salade gemaakt alleen dan met (beluga)linzen (ipv quinoa) en feta + extra geroosterde wortels. De dressing los vond ik los niet zo spannend, maar in combinatie met de rest verrassend goed werken.

4 likes

Deze, met wat extra paksoi die ik nog had liggen en ik denk ook iets pittigs erdoor want daar heb ik trek in

2 likes

Pannenkoeken

2 likes

Hollandse biefstuk met patat en salade (en rode wijn). WEEKEND, zin in.

En wat is het toch een mooie ontwikkeling dat als ik eens vlees eet dat ik me bijna wil gaan verantwoorden dat ik de rest vd week vega heb gegeten haha :pray:t2:

1 like

Maar wel vis toch?

1 like

🥲 klopt, gister nog ansjovis om in te bakken voor de smaak. Denk niet dat daar ooit een goede vervanging voor gaat komen

1 like

Ik heb m nu ook gehaald :grin:

1 like

deze die laatst door @Dazed gedeeld werd!

9 likes

Jaa love deze! Eet smakelijk alvast (:

2 likes

Wraps met gegrilde groenten

2 likes

Auberginecurry met basmatirijst en een yoghurt-muntsausje.

4 likes

Heeeele chille rijstsalade uit het kookboek “Bazaar”. Rijst, pompoen, granaatappelpitjes, gedroogde cranberries, amanelschaafsel, rode ui, peterselie en een dressing met sinaasappel, kaneel, rode wijnazijn en honing.

8 likes

Pokébowl crispy chicken besteld :drooling_face:

3 likes

Spicy potato shakshuka van Half Baked Harvest

3 likes

Pizza! Met vegan garden gourmet tonijn en olijven, en die zuivelhoeve kokosyoghurt met bosvruchten als toetje :grin:

3 likes

Zelfgemaakte ravioli met nepricotta en spinazie in iets van een botersausje met paddenstoelen. Broodje en een simpele salade erbij, en cannoli als toetje (:

6 likes