Wat eet je vanavond #3

Vegakipschnitzel, barbecuekrieltjes en broccooooli
En mayo & ketchup

Zin in!!

4 likes

13 likes

Met yoghurt en munt

Niet te vrete die broccoli fritters, had het kunnen weten met een recept uit ‘Boodschappen’

Spaghetti

Lasagne met erbij cherry tomaatjes en gekookte wortels.

1 like

Mijn vriend is vanavond voor het eerst sinds november werken!!! Dat betekent dat ik alleen eet! Ben echt high van de mogelijkheden

26 likes

AVGtje

Slavink (of 2), aardappeltjes uit de oven en worteltjes.

1 like

Vega shepherds pie met oa zoete aardappel, linzen en champignons, van dit recept: Culy Homemade: vegetarische pastei met zoete aardappel en paddenstoelen - Culy.nl

1 like

Ik zag eerst je komma niet, haha was een sneue maaltijd geworden🙈bril opzetten dus, lekker!

4 likes

Wat gaat het worden???

Ik denk shoarma pannenkoek

5 likes

Easy peasy pasta spinazie a la boursin met gerookte zalm

Parelcouscous met zeekraal, gebakken zalm en salade met rucola, venkel en komkommer

Lasagnette

2 likes

Spitskool roerbak :smiley:

4 likes

Even meegedaan met de Ottolenghi hype en Four-allium baked rice gemaakt (met pijnboompitten in gebruinde boter :drooling_face:) met fennel braised cod.

Zie recepten in de link. From baked rice to braised cod: Yotam Ottolenghi’s one-pan recipes | Food | The Guardian

Was heerlijk. Heb wel ipv 200 ml bouillon, 200 ml water plus bouillonblokje gedaan, en dan die teaspoon zout weggelaten. Plus meer venkel, want laf venkel.

4 likes

Pizza en wijn besteld want mijn koter ligt op bed dus kon niet meer naar de winkel erg hè???

3 likes

Zwaar leven

1 like

Soort lasagne van ravioli (gevuld met spinazie en citroen) met spinazie, spekjes en kaas