Wat eet je vanavond #3

Ik kan zelf niet zo goed koken en houd het dan ook vaak simpelšŸ™ˆ maar misschien aardappeltjes uit de oven/zelfgemaakte friet en bonen/kikkerwtenburgers?

1 like

Oh, thanks!! Ik kwam zelf echt nergens op, haha. Ga lekker door de chili, zin in!

3 likes

Penne met tomaat-mascarponesaus uit de slowcooker

13 likes

pitabroodje met falafel, hummus, spinazie, komkommer, paprika, olijven, feta

5 likes

Platbroodpizza met champignons, rode ui, paprika en mozzarella. Love hf in corona times

2 likes

Ik zou uit eten gaan maar dat gaat helaas niet door dus nu heb ik pizza besteld :heart_eyes:, maakt het nog een beetje goed

2 likes

Pizza vegeroni met een vieslekkere belgische chocoladeshake omdat het een stomme dag is

4 likes

Same. Mijn vriend zei; je bent ziek, ik haal Maccie voor je. Wel ook met choco milkshake @Lemongrab

3 likes

HAK linzencurryschotel uit zak (:+1:t2:), halloumi en naan

5 likes

Buurvrouw heeft een heerlijke kippensoep gebracht met Turks brood.

6 likes

image

1 like

Een ā€œraised mushroom pieā€ uit Taart en de Koeck bakboek. Staat nu in de oven maar zag er zo uit (heb twee lage pieā€™s gemaakt ipv 1 hoge):

13 likes

Pom :smiling_face_with_three_hearts: met rijst en kouseband

4 likes

Na 4 nachtdiensten te hebben gehad lekker makkelijk een pizza :pizza:

4 likes

Hier ook pom, van de buren gekregen :drooling_face:

4 likes

Dat kan specifieker

Big mac menu en kipnuggets

1 like

Maak je de pom zelf :heart_eyes:?

2 likes

Nee dit was van de Surinamer hier in de buurt (die wel echt hele goeie pom maakt). Mijn moeder maakt het zelf wel eens met het recept van mijn Surinaamse oom maar heb me er zelf nog nooit aan gewaagd eigenlijk! Lijkt me wel leuk dus misschien toch eens doen

3 likes