Pasta pestoo
Salade met avocado, garnalen en feta. Hopen dat de avocado nog goed is
Vega kipstukjes, noedels, paprika en broccoli
Gebakken aardappeltjes, groentemix en kip
Ik heb zelf kipshoarma gemaakt en doe dit op een stokbroodje met sla en knoflooksaus
Maar dan zonder spekjes en met zelfgeroosterde paprika’s ipv uit een pot. Dat het halve huis naar aangebrande paprika ruikt vergeten we maar even
Mac en cheese
Is het op basis van een recept? Ik wil echt eens zo smeuïge mac n cheese maken.
Ja, deze! Misschien niet echt “authentiek” want je smelt gewoon cheddar, parmezaan en creme fraiche au bain marie op je pan pasta en bloemkool. Maar heel lekker, en zijdeachtige saus. Ik doe m meestal niet erna nog in de oven want ik geef niet zo om krokant qua pasta.
Ik eet vandaag: Macaroni met bloemkool en kaas uit de oven Macaroni met bloemkool en kaas uit de oven recept - Allerhande | Albert Heijn
Zelfgemaakte jollof rice met bakbanaan
Vanavond wraps met vega kipschnitzels, avocado, tomaatjes, romaine sla, ingelegde rode ui en pittig mayo sausje
Oeeh recept? Moet ook weer vaker bakbanaan maken
Ik heb grotendeels het recept van Yewande Komolafe gebruikt, deze (even op het goede moment op escape drukken)
Ik heb 'm alleen helemaal op het fornuis gemaakt in plaats van in de oven, en met ongekookte rijst in plaats van voorgekookte rijst (iets meer vloeistof gebruiken dan dus). En bakbanaan gewoon in plakjes gesneden, gefrituurd en na het frituren een klein beetje zout erover!
Flat bread met gegrilde aubergine en puntpaprika, rucola en creme fraiche
Linzenschotel uit de oven met aardappelpuree en bio gehakt Linzenschotel met gehakt recept - Allerhande | Albert Heijn
Had nog zo’n zak van Hak
Moussaka
Kipstuckjes (een beetje teriyakiachtig gemarineerd) met spruitjes en aardappelgratin
Ik maak nasi (en dan met augurk, zilveruitjes en gebakken ei). Zin in