Wat eet je vanavond #3

Ei curry, snijbonen en aubergine prutje met rijst en paratha. Als toetje gekarameliseerde pruimen met vanille ijs en warme witte chocoladesaus.

3 likes

Het was super lekker, de jus ook maar ik heb echt voor 9 mensen eten gemaakt haha. Morgen hoef ik dus niet te koken :joy:.

1 like

Kokos-tomaat-limoen soep (thais geinspireerd) met wortel, pastinaak en tofu

3 likes

Broodjes met Nashville hot fried chicken. ZIN IN.

5 likes
3 likes

Visje van de markt grillen, linguine (?) met knoflook/rode peper en knoflook champignons :heart_eyes:

4 likes

Curry met pulled oats, tomaat en appel. Zin in.

2 likes

GeĂŻnspireerd door @bostons, biang biang noodles met paksoi, met zelfgemaakte noodles :blush:

3 likes

Zilvervliesrijst en Japanse wokgroenten in wat ketjap manis

1 like

Zo lekker hé, ik zou het liefst nooit meer winkel-noedels kopen haha.

1 like

Mini naan ‘pizza’ met spinaziepesto, geroosterde aardappel, rode ui en mozzarella. + een restje pasta

1 like

Oh wat leuk, hoe maak je die? Ik maak wel regelmatig zelf pasta, is het een beetje vergelijkbaar qua hoeveel werk het is?

Opgebakken aardappeltjes, broccoli uit de oven en een kipburger. Lekker simpel.

1 like

Hot dogs!
Met gebakken ui, zuurkool en mosterdsaus

2 likes

Wel ondertussen doe ik het al op gevoel, maar ik vond deze video wel een goede leidraad voor het deeg! Komt er vooral op neer dat je echt lang genoeg moet kneden, liever te lang dan te kort. Alleen scheurt hij de noodles niet op de biang biang manier, maar daar vind je echt veel goeie voorbeelden van op YT. Ik vind het qua werk vrijwel hetzelfde en niet moeilijk, maar wel echt er rekening mee houden dat vanaf het moment dat je de noedels gaat stretchen dat ze ook onmiddelijk gekookt kunnen worden (wat maar 1 min duurt, dus je moet echt de rest al klaar hebben want het gaat ook onmiddelijk aan mekaar plakken)

2 likes

Haha! Komend weekend doe ik mijn naam weer eer aan :yum:

3 likes

Krijg echt trek in roze koeken door jouw avatar.

2 likes

Lasagne!

Lekker! Wat doe je erin? Wil wel eens wat anders dan mijn standaard lasagne.

Haha heul slecht; een pakje van honig en voorgesneden italiaanse groenten met heel veel kaas
 dat is de enige manier waarop onze dochter het lust :sweat:

1 like