Wat eet je vanavond #3

Dit is de eerste keer dat ik de noedels zelf maak! :flushed: wel ervaring met pasta en andere soorten deeg dus ik heb er wel vertrouwen in, maar ben heel benieuwd!

1 like

Oja haha, niet echt de variatie waar ik naar zocht :yum: maar nog steeds blijft het lasagne :heart_eyes:

1 like

Haha nee, snap ik. Soms wil ik ook wel eens wat anders maar dan wordt het gewoon weggeschoven

1 like

Parelcouscous met gegrilde wortel & aubergine en feta

Een Hollands prakkie, voor het eerst in tijden. Gekookte aardappelen met jus, bruine bonen en een balletje gehakt.
Met veel mosterd en piccalilly.

1 like

Lekker groentesoep met rozemarijn soepstengelsss

1 like

Romige penne met champignons, spinazie, gesnipperd uitje, teentje knoflook, geroosterde pijnboompitten en een lading parmezaanse kaas.

1 like

@bostons update: het was zo lekker! M’n noedels waren aan de uiteindes net iets dikker dus daar moet ik volgende keer op letten, maar zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Ik heb dit recept gebruikt, met groene szechuanpeper, chilivlokken, knoflook, lente-ui, sojasaus en zwarte rijstazijn (superleuk spul), 10/10 would recommend

4 likes

Super, ik maak ze ook vaak op deze manier en looove zwarte azijn :blush:

1 like

Mexicaanse paprikasoep met nachos en vegan kaas

Zelf gedaan. Maar ik kan je sturen hoe ik het gemaakt heb als je dat zou willen!

Volgens mij kan ik je geen DM sturen? Maar ik heb 2 stengels prei in fijne ringen gebakken, en in een andere pan rode ui-ringen op laag vuur gebakken voor minstens 15min met een theelepel suiker. Terwijl geschilde krieltjes gaar koken in zout water en dan samengevoegen met een lepel zure room, klein stukje boter en een scheut halfvolle melk (en dan de prei, uien en zout/peper/nootmuskaat erbij).

De boontjes kook ik eerst 2 minuten en giet ze dan af in ijswater, dep ze droog en bak ze dan af met een fijngesneden teentje knoflook, een scheut balsamico en een paar fijngesneden kerstomaten. En de kaasschnitzel spreekt voor zich denk ik haha, maar was iig van Vivera.

1 like

Uientaart en een kokos-linzensoepje.

2 likes

Geen zin om boodschappen te doen dus lekker makkelijk, simpele nasi met paksoi en heel veel gebakken uitjes en seroendeng, en wat Chinese prei-dumplings (life advice: heb altijd dumplings/gyozas in je vriezer)

9 likes

Pizza

2 likes

Zelfgemaakte pizza!

Edit: oh haha @Rozekoek dit was niet bedoeld als ‘ik doe het lekker beter’ :joy:

3 likes

Haha, ben aan het genieten van m’n ristorante diepvriespizza tonno hoor! Geniet ervan :blush:, wat heb je erop gedaan?

1 like

Mijn klassieke combo: champignons, rode ui, blauwe kaas en mozzarella! En lekker veel knoflook in de tomatensaus.

1 like

Hartje voor de knoflook. Niet voor de blauwe kaas haha

2 likes

Chinees besteld: mapo tofu en lok hon tjai (groente met tofu), en witte rijst erbij :blush:

4 likes