Wat eet je vanavond #3

Gewokte broccoli, champignons, uitje, kip met rijst

2 likes

Ik heb friet besteldđŸ€€

3 likes

Saag paneer, cheese naan en mango lassi
En samosas + dal besteld voor morgen omdat ik anders niet aan het minimum kom

6 likes

Paneer kofta in tomatencashewsaus met naan

4 likes

Hapjesavond met leftovers: wrap gevuld met rundvlees, broodje pulled pork, stokbrood, aioli, kaas, wortels, komkommer, vega kip smeersel, brie

3 likes

Ga zelf gnocchi maken! Nog nooit gedaan dus ben benieuwd :blush:

9 likes

Friet met pindasaus en gebakken uitjes

3 likes

Zelfgemaakte sushi met gyoza en edamameboontjes erbij

3 likes

Spaghetti met vegan venkelworst (van Beyond sausages), tomaat, verse venkel en witte wijn

9 likes

Ik had chili gemaakt met vega gehakt, zwarte bonen en zoete aardappel en hij is zo goed gelukt!! Maar goed ook want heb nog een portie voor morgen
Met koriander en jalapenos erover en creme fraiche en avocado erbij :drooling_face:

6 likes

Oeh mag ik dit recept? :blush:

1 like

Het was een beetje uit de losse pols maar misschien heb je er iets aan :blush:

Voor de kruidenmix heb ik paprikapoeder gebruikt, chilipoeder, gemalen komijn & gemalen koriander, uien- en knoflookpoeder, beetje oregano en wat zout
Op volgorde van veel naar minder, ergens tussen 2 eetlepels en een halve theelepel maar ik houd wel van pittig
Dit samen met 2 groene pepers en wat olie in de pan, daarna (vega) gehakt erbij (200 gram) na paar minuten een blik tomatenblokjes+scheutje water en de kort voorgekookte zoete aardappel erbij (400 gram). Dat heeft een half uur staan pruttelen en toen de zwarte bonen erdoor (uitgelekt 130 gram)! 5 minuten mee laten pruttelen en daarna alle ““toppings”” erover

Heb ook even de hoeveelheden erbij gezet want ik vond dit een goeie verhouding zo :drooling_face:

2 likes
3 likes

Moussaka

4 likes

Broccolisoep met zalm

deze met een komkommersalade

7 likes

Vivera gyros met sla, komkommer en 9 kilo knoflooksaus in een pitabroodje. En pata t

6 likes

friet :metal:t2:
Omg ik typte p.atat, wat een censuur haha!

3 likes

Indiaans besteld

Orzo met venkel en spinazie

2 likes