Wat eet je vanavond #3

Oeh mag ik dit recept? :blush:

1 like

Het was een beetje uit de losse pols maar misschien heb je er iets aan :blush:

Voor de kruidenmix heb ik paprikapoeder gebruikt, chilipoeder, gemalen komijn & gemalen koriander, uien- en knoflookpoeder, beetje oregano en wat zout
Op volgorde van veel naar minder, ergens tussen 2 eetlepels en een halve theelepel maar ik houd wel van pittig
Dit samen met 2 groene pepers en wat olie in de pan, daarna (vega) gehakt erbij (200 gram) na paar minuten een blik tomatenblokjes+scheutje water en de kort voorgekookte zoete aardappel erbij (400 gram). Dat heeft een half uur staan pruttelen en toen de zwarte bonen erdoor (uitgelekt 130 gram)! 5 minuten mee laten pruttelen en daarna alle ““toppings”” erover

Heb ook even de hoeveelheden erbij gezet want ik vond dit een goeie verhouding zo :drooling_face:

2 likes
3 likes

Moussaka

4 likes

Broccolisoep met zalm

deze met een komkommersalade

7 likes

Vivera gyros met sla, komkommer en 9 kilo knoflooksaus in een pitabroodje. En pata t

6 likes

friet :metal:t2:
Omg ik typte p.atat, wat een censuur haha!

3 likes

Indiaans besteld

Orzo met venkel en spinazie

2 likes

Waarom is dit?:see_no_evil:

1 like

Omdat de moderators de verkeerde kant van de frietpatatdiscussie hebben gekozen.

17 likes

Met krieltjes en roerbakgroente. Ben benieuwd :sweat_smile:

4 likes

Het is lente dus vanavond de eerste :sparkles:pastasalade :sparkles: van het jaar.

2 likes

Friet (precies zoals ik het bedoelde) uit de oven en een restje kipnuggets en nacho cheese snacks.

2 likes

Pastasalade met gerookte kip, cherrytomaten, julienne, appel en sla met honing mosterd dressing

Roti :ok_hand: met pompoen

18 likes

Pasta (girandole torsadew) met een saus van tomaat, knoflook, kappertjes en cannelinibonen en feta.

2 likes

Ik hoop McDonalds in de mc drive haha. Mijn vriend mag voor een onderzoek in t ziekenhuis tot 21u niks eten en uit solidariteit doe ik met m mee. Daarna zitten we nog 30 min in in de auto naar huis. Wordt sowieso mc drive

5 likes

Wat is dit voor onzin😅

Het is geen vloeken, geen schelden, geen marketing