Ik ben chicken Biryani met Raita gegeten
Gnocchi in paprikasaus. Dit recept, maar dan vegan en met de gnocchi gebakken in plaats van gekookt
Gisteren na een lange werkdag gezwicht voor die actie bij domino’s (alle pizza’s 4euro), dus vanavond even extra veel groente met een shakshuka!
Spaghetti bolognaise
Hamburger met ingelegde ui en augurk en cheddar, gebakken aardappeltjes en ceasarsalade (zonder kip)
Kimchi friet met een eierbal en chilisaus. Als beloning voor 30 min trainen.
Kibbeling gehaald (die net gebakken is ) en ik doe er nog sperziebonen en aardappelkroketjes bij.
Pulled chicken uit de oven, maar ik ben bang dat het te zout zal zijn. Heb per ongeluk twee keer zout toegevoegd.
Panzanella, maar hij is net niet zoals ie moet zijn want m’n tomaatjes zijn eigenlijk niet rijp genoeg.
Stamppot aardappel bloemkool met geitenkaas. Heb m’n tanden gebleekt dus even alleen witte dingen
Gebakken rijst met pindasaus en een gebakken ei
Wacht, hoe werkt dit? Is het zodat je tanden niet verkleuren van gekleurd eten? En hoe lang moet je dit doen? Zoveel vragen Wel een interessante uitdaging om alleen wit te eten
Haha ja ze zeggen dan de dag erna (ik heb het vannacht gedaan) beter geen eten en drinken met kleurstoffen of heftige aanslag zoals koffie (), gekleurde sauzen, rode wijn, frisdrank etc. Dus ik neem dan zekere voor het onzekere. Lunch was witte bollen met kaas haha. Straks ga ik wel lekker popcorn eten. Naturel chips had ook gekund. Ik mis wel cola, heb ik echt zin in nu.
Morgen gewoon weer normaal!
Geen koffie maar ik snap wat je bedoelt, zou het ook zo doen denk ik, en gelukkig is het maar één dag!
Wat mij betreft was dit gerecht ook geen succes! En dat terwijl ik dol ben op Ottolenghi én kappertjes.
Vega kip gemarineerd in oosters sausje, met paksoi en paprika en gele rijst
Butter chicken
Lams biryani
Seekh kebab
Indiaas besteld.
Surinaamse bami
Ik ga Korean bbq’en!!’ Echt zin in
Ik heb besteld bij Taco Bell
Een burrito bowl met pulled oats, nacho’s, een tortilla met bonen en kaassaus, en echt het ultieme vies lekkere eten: een soort dubbele taco, zowel hard als zacht gevuld met gesmolten kaas, ijsbergsla en pulled oats