Mijn moeders spaghetti bolognese . Alleen saus opwarmen en pasta koken vandaag.
Daarna even mn toetje (leftover banana date pudding met karamelsaus) even oppiepen in de magnetron
Mijn moeders spaghetti bolognese . Alleen saus opwarmen en pasta koken vandaag.
Daarna even mn toetje (leftover banana date pudding met karamelsaus) even oppiepen in de magnetron
Empanadas naar recept van Argentijnse familie Altijd een werkje om te maken maar stop de helft in de vriezer, zo lekker
Heel lekkere roti gemaakt door broertje.
Kijk, dit kan je niet posten zonder een recept (en als het even kan ook een foto) te delen.
Traybake met bbq aardappeltjes, mini chipolata, honingtomaatjes en puntpaprika
En als toetje gekarameliseerde ananas met ijs
Ik heb voor straks alvast linzensoep gemaakt met wat platbrood en za’atar, komkommer, chocolade dadels, spinazie feta borek (gewoon bij de ah meegenomen te lui om te maken hoor) en havermout met fruit.
Chili con carne van Jamie Oliver
polenta met ratatouille van courgette aubergine en tomaat
Simpele nasi met sambal goreng boontjes en kroepoek
Saag paneer met rijst en een afbaknaan
Pilav
Pompoen lasagne
Broccolirijst gecombineerd met zaden/notenrijst gewokt met soja/honing/mosterd sausje, gebakken zalm en geroosterde amandelen
Volkoren pita met kipshoarma, paprika, sla en een knoflooksausje en zoete aardappelpartjes met harissa uit de oven
Soft tacos met Mexicaanse zwarte bonen, gekruide zoete aardappel en verse guac
Rijst en kip en zelfgemaakte kerriesaus… dus thuisbezorgd is ook nog een optie.
Chilli met guacamole, zure room, gepofte aardappel en cornbread.
Vond hem lekker, maar dit is nu echt een pakket waarbij je er achter komt dat je eigenlijk 2 personen bent. Dit zou voor 4 personen moeten zijn, maar is dat naar mijn idee absoluut niet.
Aardappelpuree met gewokte rookworstjes, worteltjes, tomaatjes, snijboontjes en rode ui in een sausje