Wat eet je vanavond #3

@Denver raadde dit geloof ik aan (?). Heel lekker! Ik heb gerookte amandelen gebruikt.

3 likes

Tikka massala, rijst en naan.

1 like

Lasagne, moddervette met bechamelsaus en heel veel kaas 🤌🤌🤌

6 likes

Gnocchi met beurre noisette, baby spinazie, courgette, pistache nootjes en parmezaanse kaas.
Van Culy.

8 likes

Pasta met broccoli en lokaal geproduceerde buffalomozzarella (benieuwd naar de smaak wat betreft dat laatste)

1 like

Kip piri piri, met paprika’s die al vet lang in de oven liggen. Zin in!

2 likes

Pizza besteld bij een nieuwe tent om de hoek, lekker!

1 like

Vanavond weet ik nog niet maar gisteren prei met saffraanvinaigrette en hazelnootkruim, rijst met ingelegde citroen en peterselie-olijven, en een simpele salade met bloedsinaasappel en granaatappelpitten :blush:

11 likes

Als compensatie vandaag de Vivera kroketburger proberen, op een broodje en met frietjes

3 likes

Ik ga macdonalds bestellen! :smiley:

2 likes

Dahl met rode linzen, zoete aardappel, spinazie en naan

5 likes

Flammkuchen met een salade met restjes

Spaghetti, broccoli en (vegan)spekjes met camembert :drooling_face:

“Mexicaanse plaattaart”: bladerdeeg, creme fraiche, kip, tomaat, ui, maïs, avocado en natuurlijk kaas.

5 likes

Saoto :heart_eyes:

En als toetje zelfgemaakte koffie-chocoladetaart met walnoot van mijn tante:

6 likes

Pizza bolognese van mijn favo pizzeria hier in de buurt met extra knoflooksaus om de korsten in te dippen

1 like

Maccie :heart_eyes:

1 like

Kip siam! Maar ga het nu eens zelf maken in plaats van uit een pakje.

2 likes

Tomatensoep net uit de vriezer getrokken en heb 2 vega kipburgers en hamburgerbroodjes dus die eet ik erbij met sla, tomaat, cheddar en een nog te bedenken sausje.

Penne of spaghetti met een geroosterde paprikasaus, lamsgehakt, aubergine en tijm

2 likes