@Denver raadde dit geloof ik aan (?). Heel lekker! Ik heb gerookte amandelen gebruikt.
Tikka massala, rijst en naan.
Lasagne, moddervette met bechamelsaus en heel veel kaas 🤌🤌🤌
Gnocchi met beurre noisette, baby spinazie, courgette, pistache nootjes en parmezaanse kaas.
Van Culy.
Pasta met broccoli en lokaal geproduceerde buffalomozzarella (benieuwd naar de smaak wat betreft dat laatste)
Kip piri piri, met paprika’s die al vet lang in de oven liggen. Zin in!
Pizza besteld bij een nieuwe tent om de hoek, lekker!
Vanavond weet ik nog niet maar gisteren prei met saffraanvinaigrette en hazelnootkruim, rijst met ingelegde citroen en peterselie-olijven, en een simpele salade met bloedsinaasappel en granaatappelpitten
Als compensatie vandaag de Vivera kroketburger proberen, op een broodje en met frietjes
Ik ga macdonalds bestellen!
Dahl met rode linzen, zoete aardappel, spinazie en naan
Flammkuchen met een salade met restjes
Spaghetti, broccoli en (vegan)spekjes met camembert
“Mexicaanse plaattaart”: bladerdeeg, creme fraiche, kip, tomaat, ui, maïs, avocado en natuurlijk kaas.
Pizza bolognese van mijn favo pizzeria hier in de buurt met extra knoflooksaus om de korsten in te dippen
Maccie
Kip siam! Maar ga het nu eens zelf maken in plaats van uit een pakje.
Tomatensoep net uit de vriezer getrokken en heb 2 vega kipburgers en hamburgerbroodjes dus die eet ik erbij met sla, tomaat, cheddar en een nog te bedenken sausje.
Penne of spaghetti met een geroosterde paprikasaus, lamsgehakt, aubergine en tijm