Wat eet je vanavond #3

Lasagne met spinazie, zongedroogde tomaatjes, kikkererwten, gegrilde courgette, knoflook en een vegan bechamel saus met basilicum

1 like

Glutenvrije macaroni (wokkelpasta) & cheeeeeeeese

Oeh, laat je weten hoe dit was? Ik zag er laatst een poster van en het zag er supergoed uit.

Sobanoedels met wortel, geroosterde kikkererwten, tahinidressing, peterselie, pistchenoten en feta.

2 likes

Ik ben niet Hola maar heb dit ook wel eens besteld. Dikke aanrader!

1 like

Ik ben een vreetzakje want ik kijk zo uit naar wat ik morgenavond eet :joy: Gegrilde Beyond burger op een hamburgerbroodje met cheddar, augurk, tomaat, sla en mayo en ketchup en zelfgesneden patat uit de oven met american fritessaus!!

5 likes

Ik zou het een 7 geven. Opzich wel lekker, maar iets te zout naar mijn smaak. De roll is lekkerder dan de classic en hun Franse frietjes zijn heerlijk krokant. Ohja en de sausjes zijn top en snelle bezorgingā˜ŗļø

Thanks, goed om te weten! Te zout is niet fijn maar de rest klinkt goed. Ik denk er nog even over :slight_smile:

Zelfgetrokken biang biang noedels met gemarineerd lamsvlees, lente-ui + een sausje van zwarte azijn, sojasaus, knoflook/gember etc.

6 likes

Flatbread met gegrilde paprika/tomatensoep

1 like

@Denver raadde dit geloof ik aan (?). Heel lekker! Ik heb gerookte amandelen gebruikt.

3 likes

Tikka massala, rijst en naan.

1 like

Lasagne, moddervette met bechamelsaus en heel veel kaas 🤌🤌🤌

6 likes

Gnocchi met beurre noisette, baby spinazie, courgette, pistache nootjes en parmezaanse kaas.
Van Culy.

8 likes

Pasta met broccoli en lokaal geproduceerde buffalomozzarella (benieuwd naar de smaak wat betreft dat laatste)

1 like

Kip piri piri, met paprika’s die al vet lang in de oven liggen. Zin in!

2 likes

Pizza besteld bij een nieuwe tent om de hoek, lekker!

1 like

Vanavond weet ik nog niet maar gisteren prei met saffraanvinaigrette en hazelnootkruim, rijst met ingelegde citroen en peterselie-olijven, en een simpele salade met bloedsinaasappel en granaatappelpitten :blush:

11 likes

Als compensatie vandaag de Vivera kroketburger proberen, op een broodje en met frietjes

3 likes

Ik ga macdonalds bestellen! :smiley:

2 likes