Wat eet je vanavond #3

Kokosrijst, groenten en tempeh met een zoetzuur sausje.

2 likes

Ciabatta met gekruid vega gehakt, sla, komkommer en Sriracha

1 like

Gnocchi met truffelroomsaus en bloemkool

2 likes

Dit is echt een topgerecht als je lui bent, geen zin hebt om te koken, maar toch iets gezonds naar binnen wilt werken. Ik doe meestal nog wat mayo+chilipeper gemengd erop + jalapenopepers!

1 like

volkoren penne met groenten en tomatensaus

Vet culinair, haute cuisine op mijn werk.
Een pasta carbonara uit de magnetron

4 likes

Vega bratwurst, aardappelschijfjes en rode kool met kaneel, appel en cranberries

1 like

Risotto met snijboontjes en worst. Restjesdag

Pizza

Besteld bij karma kebab (vegan) omdat het bijna weekend is :smile:

2 likes

Lasagne met spinazie, zongedroogde tomaatjes, kikkererwten, gegrilde courgette, knoflook en een vegan bechamel saus met basilicum

1 like

Glutenvrije macaroni (wokkelpasta) & cheeeeeeeese

Oeh, laat je weten hoe dit was? Ik zag er laatst een poster van en het zag er supergoed uit.

Sobanoedels met wortel, geroosterde kikkererwten, tahinidressing, peterselie, pistchenoten en feta.

2 likes

Ik ben niet Hola maar heb dit ook wel eens besteld. Dikke aanrader!

1 like

Ik ben een vreetzakje want ik kijk zo uit naar wat ik morgenavond eet :joy: Gegrilde Beyond burger op een hamburgerbroodje met cheddar, augurk, tomaat, sla en mayo en ketchup en zelfgesneden patat uit de oven met american fritessaus!!

5 likes

Ik zou het een 7 geven. Opzich wel lekker, maar iets te zout naar mijn smaak. De roll is lekkerder dan de classic en hun Franse frietjes zijn heerlijk krokant. Ohja en de sausjes zijn top en snelle bezorging☺️

Thanks, goed om te weten! Te zout is niet fijn maar de rest klinkt goed. Ik denk er nog even over :slight_smile:

Zelfgetrokken biang biang noedels met gemarineerd lamsvlees, lente-ui + een sausje van zwarte azijn, sojasaus, knoflook/gember etc.

6 likes

Flatbread met gegrilde paprika/tomatensoep

1 like