Wat eet je vanavond #3

Pizza en :wine_glass:

5 likes

Preisoep en brood

Domino’s (voor het eerst in mijn leven: ik wil kaas in de korst!)

Spicy mushroom lasagne van Ottolenghi

6 likes

Er is pizza onderweg :ok_hand:t2: vier kazen

1 like

Macdonalds :two_hearts:

1 like

afbeelding
Hopelijk is het vies lekker want daar heb ik zin in

3 likes

Omg twin zelfde waterkoker! Was de lasagne vies lekker?

@ParisDarling haha 7 maanden oud je weet het wel te verkopen hoor

1 like

Hoe kan het ook anders :dancing_women:‍♀
Het mocht vies lekkerder maar het kon er mee door!

1 like

Bij elkaar geraapte “troep” maar wel heel lekker: tomatensoep uit blik, 2 volkoren zachte broodjes, 1 met kroket uit de airfryer en een met frikandel uit de airfryer. Voor de kroket een mosterdmayonaise gemaakt voor de mckroket vibe en bij de frikandel doe ik mayonaise en curry

5 likes

Friet met restjes van de gourmet van gisteren

1 like

Doritos kipnuggets met frietjes

2 likes

Volkoren couscous :green_salad:

Chili con carne, heb al super veel geproefd/gegeten tijdens het koken en hij is echt lekker.

Vandaag weekboodschappen gedaan voor komende week maar vergeten dat er vandaag ook nog gegeten moet worden. Achja
afbeelding

3 likes

Ravioli

Broodje hamburger (moest de belegde versie worden. Was ik dat vetgeten dus nu alleen met mayo en curry) en salade → ijsbergsla mix met een bakje komkommersalade

Hellofresh zalm met dillemayonaise met groenten en aifry krieltjes

1 like

Dit vind ik altijd heerlijk maar zo’n pokkewerk indd. Gelukkig heb ik de laatste x meteen 7-8 porties ofzo gemaakt (dus indd 100jr met aubergines in de weer met inzouten, drogen, insmeren, grillen etc :upside_down_face:) en heb ik er nog een paar over :relaxed:

Zo te horen is je vriend de volgende x dus aan de beurt :wink: Maar erg lekker ja! Vind het zelf ook lekker om er zelfgemaakte (Italiaanse) broodcroutons op te doen waar je oregano-olie (al is knoflookolie ook lekker), gewone oregano en zeezout doorheen hebt gedaan :heart_eyes:

2 likes