Wat eet je vanavond #3

Pastasalade met volkoren penne, courgette, vega kipstukjes, witte kaas, tomaat, rucola en honing mosterd dressing

Dit

12 likes

Dandannoedels! (vegetarisch met shiitake)

20 likes

Flammkuchen met geitenkaas en appel

1 like

Knoflookspaghetti

1 like

Schandalig: frikandelbroodjes

3 likes

Broccoli met vega krokante schnitzel en KETCHUP yes

1 like

Pasta met prei, vegan spekjes en deze nepkaassaus
afbeelding
Een vriendin EN Monica Geuze waren enthousiast dus mijn verwachtingen zijn hooggespannen

2 likes

Die heb ik ook besteld! Ga er mac en cheese met broccoli mee maken aankomende week, ook erg benieuwd.

OT: falafelwrap

1 like

Oooh, review please! Ik kan deze echt nergens vinden, maar sowieso fijn om te weten of ik meer moeite moet doen.

Maaltijdsalade

Echt lekker! Vond mijn vriend ook en die is normaal nogal sceptisch over vegan kaasvervangers. In de verpakking is het wel echt een onappetijtelijke grijze blob haha maar de smaak is top. Ik denk dat het ook heel lekker is bij nachos e.d. Ik kocht het bij picnic trouwens

4 likes

Mexicaanse plaattaart met kip, creme fraîche, rode ui, paprika, mais, avocado, verkruimelde tortilla en pittige salsa

1 like

Een verse funghi pizza maar ik had niet goed gekeken en er zat ham op. Terwijl een andere volgens mij zonder vlees was. Maar nu vond ik ook die vleessmaak erg overheersen of zo. :roll_eyes:

Buffalo chicken nacho’s

3 likes

Mijn vriend gaat voor het eerst zelf quiche maken. Die man is een ramp in de keuken. Zit voor de zekerheid al een bestelling op Thuisbezorgd in elkaar te flansen.

3 likes

Chili con carne die al sinds deze ochtend op het vuur staat met zure room, mais, rijst en koriander

1 like

Pompoensoep

Kip biryani

2 likes

Wraps met kip, avocado, tomaten, sla en een nog nader te bedenken sausje

1 like