Wat eet je vanavond #3

Moest onverwachts laat nog boodschappen doen dus ultiem lui: kant en klare gazpacho met soepstengels :ok_hand:t2:

Vegan tacos :taco:

1 like

Maaltijd salade mozzarella met daarin zalm gemieterd … :grin:

Verse pasta gevuld met pompoen en kaas met tomaten roomsaus

2 likes

afbeelding

Penne uit de oven

14 likes

afbeelding

Gisteravond garlic butter mushroom risotto (gemaakt met truffelbouillon) en getopt (sorry) met een witte truffel burrata.

36 likes

Taiwanese spicy noedelsoep met traaggegaard rundsvlees en paksoi

1 like

pasta met broccoli gerookte kip en roomsaus.

1 like

Megasimpel!

Heb het recept gehalveerd behalve de champignons. Heb zo een grote voordeelverpakking kastanjechampignons gebruikt van Appie, zakje babyspinazie, iets meer Parmezaanse kaas en wat rozemarijn.

De truffelburrata is van Zanetti, ook bij AH gekocht.

4 likes

BBQ :heart_eyes:

4 likes

Omg dit is echt perfect. Al mijn lievelings in één, gaat volgende week op mijn menu.

Franse uiensoep met stokbroodje en kaas

1 like

meid houd je vast

https://www.ah.nl/producten/product/wi492765/zanetti-burrata-truffel

gewoon bij de ap!

2 likes

Hahaha ik moest al lachen toen ik het teruglas. Ik had eigenlijk nog ‘afgetopt’ moeten zeggen. Ik mis gewoon uit eten gaan ja, moet ergens nu zelf pretentieus gaan doen. Maar deze komt wel van AH, van Zanetti. Ik denk alleen wel dat die van de kaasboer lekkerder is.

1 like

Ja daar komt mijn pesto haat vandaan. Als ik je een tip mag geven: koop de witte truffelolie van Foodelicious (winkel in Rotterdam met online shop). Kost echt 20 euro, zakte mijn broek vanaf maar je doet er echt lang mee. Is anders dan de meeste truffelolie ook echt getrokken van witte truffels en je proeft het verschil. Als ik dit gerecht weer opnieuw maak, koop ik denk ik een goede burrata van de kaasboer met wat druppels van deze olie er over. Zooo een verschil met de meer synthetische truffelsmaken.

2 likes

Pita met falafel, spinazie, tomaat, mayo en kruiden

3 likes

BBQ! Met zelfgemaakt knoflookbrood jummiee

4 likes

photo_2021-03-31_15-51-33
Geen idee of het lekker is hoor.

3 likes

Parelcouscous met gegrilde paprika/courgette/aubergine/rode ui, feta, zwarte olijven, peterselie, lookolie, merguez

Dit:

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1190882/ravioli-met-tomaat-aubergine-en-burrata

Kijk er al de hele dag naar uit :heart_eyes:

1 like