Moest onverwachts laat nog boodschappen doen dus ultiem lui: kant en klare gazpacho met soepstengels
Vegan tacos
Maaltijd salade mozzarella met daarin zalm gemieterd …
Verse pasta gevuld met pompoen en kaas met tomaten roomsaus
Penne uit de oven
Gisteravond garlic butter mushroom risotto (gemaakt met truffelbouillon) en getopt (sorry) met een witte truffel burrata.
Taiwanese spicy noedelsoep met traaggegaard rundsvlees en paksoi
pasta met broccoli gerookte kip en roomsaus.
Megasimpel!
Heb het recept gehalveerd behalve de champignons. Heb zo een grote voordeelverpakking kastanjechampignons gebruikt van Appie, zakje babyspinazie, iets meer Parmezaanse kaas en wat rozemarijn.
De truffelburrata is van Zanetti, ook bij AH gekocht.
BBQ
Omg dit is echt perfect. Al mijn lievelings in één, gaat volgende week op mijn menu.
Franse uiensoep met stokbroodje en kaas
meid houd je vast
https://www.ah.nl/producten/product/wi492765/zanetti-burrata-truffel
gewoon bij de ap!
Hahaha ik moest al lachen toen ik het teruglas. Ik had eigenlijk nog ‘afgetopt’ moeten zeggen. Ik mis gewoon uit eten gaan ja, moet ergens nu zelf pretentieus gaan doen. Maar deze komt wel van AH, van Zanetti. Ik denk alleen wel dat die van de kaasboer lekkerder is.
Ja daar komt mijn pesto haat vandaan. Als ik je een tip mag geven: koop de witte truffelolie van Foodelicious (winkel in Rotterdam met online shop). Kost echt 20 euro, zakte mijn broek vanaf maar je doet er echt lang mee. Is anders dan de meeste truffelolie ook echt getrokken van witte truffels en je proeft het verschil. Als ik dit gerecht weer opnieuw maak, koop ik denk ik een goede burrata van de kaasboer met wat druppels van deze olie er over. Zooo een verschil met de meer synthetische truffelsmaken.
Pita met falafel, spinazie, tomaat, mayo en kruiden
BBQ! Met zelfgemaakt knoflookbrood jummiee
Geen idee of het lekker is hoor.
Parelcouscous met gegrilde paprika/courgette/aubergine/rode ui, feta, zwarte olijven, peterselie, lookolie, merguez
Dit:
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1190882/ravioli-met-tomaat-aubergine-en-burrata
Kijk er al de hele dag naar uit