Nasi met pindasaus (homemade) en een gebakken ei
Op z’n tatta’s
Nasi met pindasaus (homemade) en een gebakken ei
Op z’n tatta’s
Patatje, omdat ik opeens niet meer alleen eet. @desecretaris Ik moet je dus helaas teleurstellen. Maar dan zet ik een bowl wel op de agenda voor morgen.
Opgebakken aardappelen, sla en vissticks
Pasta ovenschotel met venkel courgette pesto en haverroom
Turkse pizza, helemaal volgepropt met alle vette zooi die ik lekker vind, want mijn cavia eet eindelijk eens niet tkrot.
Zin in, foto van vorig jaar:
Zijn er al asperges te koop?
Denk dat ik mijn populaire rijst met mayo en kip ga maken vanavond! Sta er wel heel lang voor in de keuken, dus zo al beginnen.
Heb je hier een recept van???
Ja tuurlijk. Is best wel ingewikkeld.
Benodigdheden:
Rijst
Kip (en een beetje zout, verder geen kruiden want je wilt de heerlijke smaak van de kip niet bederven)
Mayo (ongeveer 1 liter voor de romigheid)
De kip in water koken, de rijst erbij gieten en samen koken zodat de smaken goed één geheel worden, dat is het geheim.
Zweedse balletjes uit de slowcooker, peultjes en aardappelkroketten
Oh ik weet niet of ik daar vandaag tijd voor heb hoor. Moet je de rijst ook nog afgieten?
lekker monochroom ook!
@Spaarlamp als je weinig tijd hebt kan je de kip ook medium rare bakken en de rijst iets van 2 minuten lekker al dente!
Nee hoeft niet, lekker waterig soepje met rijst wordt t dan.
Misschien lukt t vandaag niet meer maar zou t je zeker aanraden voor een andere dag!
Friet, kaaskroket, vegi bitterballen en srirachamayo
Jaaaaa zeker!! Koop wel geschilde want ik moet straks an die arbeit
Cherrytomaatjes uit de oven met truffelburrata . Ik heb sowieso over een uur weer honger maar ben hier intens van aan het genieten.
Deze plaattaart! Heel lekker!
Recept van Jumbo: https://www.jumbo.com/recepten/plaattaart-met-spruitjes-en-spek-503470/
amai net een pizza met spruitjes
Soep uit zak met toast, want ik heb geen zin. Wel nieuwe vegan soep van Unox, iets met kikkererwtentomatensoep.