Oh nee prei deed m’n moeder nooit dus ik ook niet, maar klinkt wel lekker eigenlijk! Ga 'm overwegen haha
@Geranium ja volgens mij gaat dat prima! Gewoon even apart bakken en er op het einde doorheen mikken. En wat schattig dat recept hahaha
Oh nee prei deed m’n moeder nooit dus ik ook niet, maar klinkt wel lekker eigenlijk! Ga 'm overwegen haha
@Geranium ja volgens mij gaat dat prima! Gewoon even apart bakken en er op het einde doorheen mikken. En wat schattig dat recept hahaha
vegan pita shoarma met heel veel zelfgemaakte knoflooksaus
Eigenlijk shaksuka, maar geen zin om te koken.
Risotto met groene asperges, shiitakes (+bouillon van shiitake) en krokant gebakken prosciutto
Krieltjes, erwtjes en een kipburger.
Ah dit ziet er echt lekker uit! Wil ook weer een keertje injera eten.
Ik eet straks spaghetti carbonara (voor de veranderjng zonder room!) met ernaast gegrilde courgette - heb nooit genoeg aan alleen spaghetti met wat spek en kaas
Broodjes met kip piri piri
Friet met bamischijf en miniloempias
En als saus bij de friet doe ik denk ik mayo
En als drinken ice tea green
Een poke bowl met verse tonijn, zeewier salade, sojabonen en avocado
Kwalitaria! Patat met vega bitterballen
volkoren penne met groenten en vegan gehakt en edelgist als ‘‘kaas’’ met wat rucola en komkommer erbij
Indiaas besteld;
Butter chicken
Garlic naan
Lamb biryani
Wok met broccoli, paprika, champignons, paprika, paksoi en zelfgemaakte pindasaus
Spring rolls met tofu
Aardappel dobbelstenen met zalm en sperziebonen.
De Knorr burritos met vega kip
Pasta met groene asperges, bospaddestoelen, courgette en creme fraiche
Een restje lasagne, en vanavond lekker in m’n eentje borrelen.
Een frietje oorlog met een groentekroket en een vegan kroket, van de fancy frietwinkel. Ben benieuwd!