Couscous met za’atar, gegrilde aubergine en champignons, pittige hummus, rode ui en feta.
Bagels met avocado en voor de liefhebber een roerei
Met een extra portie burger. Totaal 1500 kcal
Denk dat ik misschien alleen de twee burgers eet met een salade
Gebakken rijst, broccoli en krokante kip met mangosaus
Salade nicoise
Ik denk dat ik pilav ga maken, met nepkip en perziken uit blik (en rijst). Eeuwigheden niet gegeten maar vet veel zin in ineens
Doe je er ook veel prei door of dat niet? Ik maak ook af en toe een pan vol en doe dat in de diepvries. Zo lekker. Wel met runderlappen trouwens.
Ik realiseer me serieus nu pas dat ik mijn favoriete comfort-pilav ook gewoon met vegakip kan maken,
Dit is m, ik moet altijd erg lachen om het recept : Pilav Met Kip En Perzikken recept | Smulweb.nl (“een blije tomatenpuree”, “ze hoeft niet gaar te wezen”)
Rijst met sajoerboontjes en Indische gehaktballetjes
Vanavond eten we dit, ik heb het al gemaakt zodat de saus goed kan inwerken en het is zo lekker. Ik maak er wat rijst met koriander en limoen bij en broccoli uit de oven.
Misosoep met kastanjechampignons, taugé, verse gember, wortel, spinazie, dulse (= een zeewier) en noedels
Oh nee prei deed m’n moeder nooit dus ik ook niet, maar klinkt wel lekker eigenlijk! Ga 'm overwegen haha
@Geranium ja volgens mij gaat dat prima! Gewoon even apart bakken en er op het einde doorheen mikken. En wat schattig dat recept hahaha
vegan pita shoarma met heel veel zelfgemaakte knoflooksaus
Eigenlijk shaksuka, maar geen zin om te koken.
Risotto met groene asperges, shiitakes (+bouillon van shiitake) en krokant gebakken prosciutto
Krieltjes, erwtjes en een kipburger.
Ah dit ziet er echt lekker uit! Wil ook weer een keertje injera eten.
Ik eet straks spaghetti carbonara (voor de veranderjng zonder room!) met ernaast gegrilde courgette - heb nooit genoeg aan alleen spaghetti met wat spek en kaas
Broodjes met kip piri piri
Friet met bamischijf en miniloempias
En als saus bij de friet doe ik denk ik mayo
En als drinken ice tea green