Sabich (oftewel: zelfgemaakt flatbread met gefrituurde aubergine, tomaat/komkommer, spicy mangosaus, tahin, gekookt eitje en koriander. Zin innnn
Ik heb 2 luxe stinkkaasjes gehaald, en geitenboter bij een ander restaurant. Lekker brood en bij de Italiaan nog artisjokken en soort pickled mushrooms. Ga een lekkere borrelplank ermee maken en heb er sparkling rosé bij. Het is schijtweer maar doe gewoon alsof het een zomerse dag is hier bij chez Pauper.
Linzensoep met platbrood en hummus van de deli!
En, is dit lekker? Ik wil het nu ook namelijk misschien ga ik het vanavond wel maken, met een beetje witte miso erbij.
Ja ik heb dit al meerdere keren gemaakt, altijd geslaagd! Vind het echt heel erg lekker. Ik gooi er nog wel wat spinazie of andere bladgroente door en ik heb geen edelgistvlokken, dus ik doe er geraspte kaas door. Oh en let goed op dat het niet té dik wordt haha.
Weer bedankt voor de inspiratie, forum!
Zoete aardappelgnocchi met salieboter + asperges.
Ah dankje! Ja cashew cream kan supersnel dik worden inderdaad, goed dat je het zegt. Vegan geraspte kaas of koekaas?
Ik heb koekaas gebruikt!
Oke ik ga het vanavond met nutritional yeast en wat miso proberen, ik laat het weten
Ja ben wel benieuwd hoe het met edelgistvlokken smaakt! Heb dat nog nooit gehad (en je vindt het niet in de supermarkt, dus ja…) Leuk!
Je kan het bij holland & barett kopen
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/holland-barrett-edelgistvlokken-60007104
Dit is echt een grote zak waar je lang mee doet.
Voor het eerst sinds tijden friet oorlog met frikadel speciaal. Man man man zin in.
Ook te koop in AH! Bij mij lag het in het Zonnatura schap, van Bio Today dacht ik.
Maak je de gnocchi zelf?
AH Hollands groentepannetje en een schnitzel
En vriend heeft er aardappelpurree en jus bij
Ja! Voor het eerst gemaakt en was best simpel om te doen. Heb dit recept gebruikt: Zoete aardappelgnocchi met salieboter - OhMyFoodness
De Funghi tartuffo pizza van Opazzo en lasagne van Little Italy
Parelcouscous met aubergine uit de oven, falafel en een yoghurt/knoflooksaus
Bloemkoolsoep met een italiaanse bol en kerriesalade.