Wat eet je vanavond #3

Voor het eerst sinds tijden friet oorlog met frikadel speciaal. Man man man zin in.

4 likes

Ook te koop in AH! Bij mij lag het in het Zonnatura schap, van Bio Today dacht ik.

1 like

Maak je de gnocchi zelf?

AH Hollands groentepannetje en een schnitzel
En vriend heeft er aardappelpurree en jus bij

Ja! Voor het eerst gemaakt en was best simpel om te doen. Heb dit recept gebruikt: Zoete aardappelgnocchi met salieboter - OhMyFoodness

1 like

De Funghi tartuffo pizza van Opazzo en lasagne van Little Italy :raised_hands:t4:

1 like

Parelcouscous met aubergine uit de oven, falafel en een yoghurt/knoflooksaus

2 likes

Bloemkoolsoep met een italiaanse bol en kerriesalade.

Pizza besteld :pizza::pizza:

1 like

Klinkt heel goed, die gaat op mijn lijstje!

1 like

Alvast een tip: hoe meer boter, hoe beter :drooling_face:

1 like

Was erg lekker! En vullend ook! Alhoewel… pan voor 6 personen en met 2 bijna opgegeten. Had nog wortels in kleine blokjes en gebakken champignons erbij gedaan.

1 like

Risotto met asperges, erwtjes en citroen.

Vanavond weet ik nog niet, maar gisteren vegan yangnyeom tongdak (Koreaanse krokante kip in zoetpittge saus), met kimchi fried rice met paddestoelen en ingelegde komkommer :blush:

12 likes

Volgens mij is dit al vaker gezegd haha, maar ik wil echt een keer bij jou eten, wat maak jij lekkere dingen altijd zeg!

2 likes

Noedels met crispy chili-olie/szechuanpeper/lente-ui/look/gember, en misschien nog een salade erbij

2 likes

Dahl met rode linzen, zoete aardappel, spinazie en naan

1 like

Panpizza met tomatensaus, cherrytomaten, burrata en pesto.

2 likes

Ah vet leuk om te horen! :blush:

1 like

Nou hij gaat vast niet dood van om 19:00 uur eten, is toch niet laat? Ik zeg volg je droom. En anders lekker Maccie voor lunch/ early dinner, zoveel mogelijkheden.

1 like