Gewokte tofu met shiitake, gegrilde courgette en rijst met een eitje
Ceasar salad met krokante kip
Gnocchi met tomatensaus, mozzarella en kip
Ik heb opgegeven om gnocchi zelf proberen te maken. Het lukt gewoon niet.
Een restje (zilvervliesrijst/groenten/tofu) met extra tomaat en rode paprika.
Venkel-sinaasappelsalade met munt en daarbij een kruidige couscous (of bulgur, nog even kijken) en een vegaworstje.
Tagliatelle met tomaten, aubergine, wortel en kappertjes
Ik heb een kaasplankje en bitterballen gegeten op het terras. Aangezien mijn volwassen keuzes altijd verdwijnen na cava en witte wijn heb ik het thuis voortgezet met een zak chips met dip, wat leeuwenkoppen van Katja, wat verloren pindakaaspaaseitjes van de Hema en een protein (?) bar van Graze die ik tegenkwam.
Roti
Groentesoep, helaas kruidenboter op werk laten liggen (in de koelkast) dus geen broodjes kruidenboter erbij. Morgen wel want weer soep.
Chinese fried eggs met Gochujang saus, rijst en boontjes. Voor het eerst hardgekookte eieren gefrituurd. Damn dat smaakte zo goed.
Chili sin carne, m’n vriend heeft hem op de ‘officiele’ manier gemaakt met gedroogde pepers weken en blenden enzo, echt heel lekker Zou het eigenlijk met tortillachips eten maar die zijn al op
dus denk dat ik er nu een simpele Koreaanse pannenkoek bij bak want daar heb ik nog mix voor liggen en denk dat het qua textuur wel een chille combi is
Ben ik nou gek of stond hier net nog een foto van je eigen maaltijd? Of in ieder geval een andere foto.
Jep! Mijn eten ziet er alleen altijd stom uit op foto’s. Geen idee hoe mensen dat doen.
Orzo met spinazie en feta. Recept van lekker en simpel, wat opgeleukt door mijn vriend. Erg lekker!
Niet, ik hang de ugly delicious filosofie aan. Vaak vind ik dat trouwens lekkerder dan die super gestileerde maaltijden.
Oh joh, boeiend!! Als het maar lekker was.
Hahaha ugly delicious it is.
Nu ben ik nieuwsgierig, boeiend dat het niet eruit ziet alsof het uit een sterrenrestaurant komt. Precies wat @grace zegt.
Asperges met ham en ei & aardappel anders bacon/ui
Naaawh dit is zo ontzettend wholesome Etensprutjes mogen er ook zijn.