Wat eet je vanavond #3

Voor de tweede keer deze week snackbar besteld :clown_face:

4 likes

Ja bio volle melk. En dat gebruik ik anders ook. Hm, misschien was het anders het zuur bedenk ik me nu, ik had houdbare citroensap maar misschien is verse of azijn beter. (Als ik hierop google zie ik wel dat ik niet de enige ben met dit probleem :laughing:)

1 like

IMG_20210425_202130314

Thema-avond Libanon: platbrood met gepofte knoflookboter, hummus, tabouleh, falafels, yoghurt-tahin-citroensaus, gegrilde aubergine met granaatappeldressing, yoghurt/tahin en pijnboompitten. Oh en gin-rozenlimonade cocktail.

39 likes

Aspergesoep met ei en stokbroodje paturain

Oooh dit ziet er echt zoooo lekker uit!

1 like

Heb je die cocktail gemaakt met gewoon een flesje Fentimans Rose Lemonade?

Jep! Gin, citroensap en fentimans rose lemonade. Qua verhouding per glas zo’n 15cl citroen, 50cl gin en 90cl limonade, afhankelijk van hoe sterk je het wil. Enkel gin en rozenlimonade is vast ook lekker, maar ik hou wel van een beetje zuur in cocktails.

2 likes

Stoofpotje van paddenstoelen, varkenswangen en wortel. + gepofte aardappel

3 likes

Hellofresh soep van courgette en prei met pesto, dille en zure room :ok_hand:

Pannenkoeken en taart. Gewoon zomaar. Al voelt het wel alsof ik op de verjaardag van een 6-jarige ben.

9 likes

Goede verjaardag! Beter dan patat met knakworstjes en appelmoes.

Ik had shoarma van gescheurde oesterzwammen, in een durum wrap, met veldsla, komkommer, hete saus en sausje van Griekse yoghurt /tahin/knoflook/citroensap :drooling_face:

7 likes

Libanees platbrood pizza met mascarpone, aardappel, rozemarijn en chili flakes.

6 likes

Met bimi en gebakken rijst

3 likes

Groentesoep

Spitskool uit de oven met geitenkaas en pinda’s (ipv blauwe kaas en walnoten want daar heb ik niet in huis) met aardappelpuree

Poffertjes! :partying_face:

2 likes

Pannenkoeken

1 like

Witte asperges met krieltjes en béarnaise

Edit: dat wordt morgen, mijn vriend heeft pizza besteld haha

3 likes

Harira en salade