Wat eet je vanavond #3

Tofu tikka massala

2 likes

Sushi en gyoza. Hemels

3 likes

Rauwe opgebakken aardappeltjes, salade en gefrituurde spruitjes heb ik gegeten.

Die spruitjes waren bijna net zo goed als bij de tapas. Zo jammer dat meer dan de helft verbrand is :sob: mocht iemand nog tips hebben voor frituren in een wok, let me know

2 likes

Heb je geen braadpan? Daar kun je ook in frituren!

1 like

Gewokte courgette, paprika en gele wortel met vegakipstukjes gemarineerd met ketjap, knoflook en chilivlokken

1 like

Ja heb ik ook, maar die is echt heel klein. Misschien wel beter met hitte vasthouden want dat was wel lastig. Las dat de wok ook prima kan, maar ik vind het nogal een gedoe :sweat_smile:

2 likes

Wreps met spicy vega pulled chicken, ui, paprika, en lente-ui gemarineerd in bbq saus en een hoop kruiden + sla.
Lekker comfort food voor vandaag.

4 likes

Bij mij lukt het met de wok altijd wel goed, maar ik doe er niet zoveel olie in. De braadpan is wat dikker dus dan vervliegt de warmte minder en zal het minder snel aanbranden. Blijven oefenen dan maar :stuck_out_tongue:

2 likes

Gebakken zalmfilet met citroen Hollandaise.

2 likes

Homemade dumplings met varkensgehakt, paddenstoelen en lenteui + auberginecurry en basmatirijst

8 likes

Lasagna met gegrilde aubergine en courgette :yum:

7 likes

Noodlesoep met paksoi, taugé, champignons en een gekookt ei!

4 likes

Moussaka met vegetarisch gehakt. :yum:

2 likes

Spaans stoofpotje met chorizo, kikkererwten, paprika, tomaat, witte bonen.

4 likes

Zelfgemaakte snert van paps. :drooling_face:

3 likes

Naanbrood met hummus, falafel, gegrilde groenten (aubergine/rode ui/paprika/champignons), haloumi en sla.

5 likes

De paprika schnitzels van Ottolenghi uit Flavour, super lekker!

24 likes

Pastasalade met volkoren penne, vega kipstukjes, gegrilde courgette, tomaat, veldsla en feta met honing-mosterddressing

2 likes

Aardappel gratin met room, knoflook tijm en gruyère, vega schnitzel en sla.

1 like

Oeh wil je het recept delen? En @Fenayi is dat met kip?

Stamppot spruiten met spekjes en mosterd