Tofu tikka massala
Sushi en gyoza. Hemels
Rauwe opgebakken aardappeltjes, salade en gefrituurde spruitjes heb ik gegeten.
Die spruitjes waren bijna net zo goed als bij de tapas. Zo jammer dat meer dan de helft verbrand is mocht iemand nog tips hebben voor frituren in een wok, let me know
Heb je geen braadpan? Daar kun je ook in frituren!
Gewokte courgette, paprika en gele wortel met vegakipstukjes gemarineerd met ketjap, knoflook en chilivlokken
Ja heb ik ook, maar die is echt heel klein. Misschien wel beter met hitte vasthouden want dat was wel lastig. Las dat de wok ook prima kan, maar ik vind het nogal een gedoe
Wreps met spicy vega pulled chicken, ui, paprika, en lente-ui gemarineerd in bbq saus en een hoop kruiden + sla.
Lekker comfort food voor vandaag.
Bij mij lukt het met de wok altijd wel goed, maar ik doe er niet zoveel olie in. De braadpan is wat dikker dus dan vervliegt de warmte minder en zal het minder snel aanbranden. Blijven oefenen dan maar
Gebakken zalmfilet met citroen Hollandaise.
Homemade dumplings met varkensgehakt, paddenstoelen en lenteui + auberginecurry en basmatirijst
Lasagna met gegrilde aubergine en courgette
Noodlesoep met paksoi, taugé, champignons en een gekookt ei!
Moussaka met vegetarisch gehakt.
Spaans stoofpotje met chorizo, kikkererwten, paprika, tomaat, witte bonen.
Naanbrood met hummus, falafel, gegrilde groenten (aubergine/rode ui/paprika/champignons), haloumi en sla.
Pastasalade met volkoren penne, vega kipstukjes, gegrilde courgette, tomaat, veldsla en feta met honing-mosterddressing
Aardappel gratin met room, knoflook tijm en gruyère, vega schnitzel en sla.