Wat eet je vanavond #3

Ik heb gegeten: eggplant curry op aanraden van @Bunnyslippers hier:
image
Was echt superlekker! Ik had 2 aubergines, wou dat ik meer had gedaan. Ik dacht nee joh 4 tl komijn en 4 tl ketoembar? nja we gaan het zien. Maar was heerlijk! Ik las wel maar 250 cal en toen dacht ik oke ik pleur er vega kipstukjes bij en ik maak er nog wel wat bij en dat is dal geworden van dezelfde website:
image
deze was ook heel lekker en supersimpel! gele spliterwten gebruikt ipv chana dal.

en komkommersalade:
image
deze was een beetje standaard maar lekker als aanvulling. Natuurlijk met zilvervliesrijst en naan. Morgen weer :smiling_face_with_three_hearts:

haha het hele forum aan de bunny eettips @Mellow

16 likes

Die dahl moet ik nog proberen, dus thanks voor de tip! Ik maak die aubergine idd vaak als bijgerecht, omdat ik het anders niet vullend genoeg vind. Ben echt dol op die site. Ik hou van sterke smaken, maar ben ook een luie fucker, dus wil niet teveel pannen/ handelingen hebben. Heb echt zonder grappen denk ik wel 50 recepten gemaakt van haar haha.

2 likes

Leuk! Wat zijn je favo’s?

Deed me een beetje denken aan https://pinchofyum.com/ daar heb ik ook zoooveel van gemaakt. https://pinchofyum.com/creamy-thai-sweet-potato-curry

Deze is echt fantastisch, maar moet je wel zin hebben om een keer een grote batch curry paste te maken.

Die komkommersalade ziet er ook echt heerlijk uit! Komt op mijn te maken lijstje.

Ik at zelf macaroni met een salade. Met een zelfgemaakte kruidenmix voor de saus. (Al vind ik Honig eigenlijk lekkerder, haha)

1 like

Jaaa, Nagi is echt mijn favo food blogger! :hugs: Die auberginecurry nog nooit gemaakt maar ziet er erg goed uit.

Witte asperges met gepofte krieltjes uit de oven, gerookte zalm, gekookt eitje, bieslook en een sausje. Echt zin in. Love asperges.

5 likes

Risotto met champignons/prei en vegan kibbeling

3 likes

Lasagne rolletjes met courgette, pesto & ricotta

1 like

Simpel pastaatje met spinazie, tomaten, pijnboompitten en zalm

1 like

Kabeljauw, had ik ooit voor 25 cent gekocht en kwam het tegen in de vriezer. Zag ook nog garnalen liggen dus misschien een soort vispotje

Magioni pizza (courgettebodem) met tomatenpuree, courgette, kastanjechampignons, paprika, rode ui, zongedroogde tomaat, geitenkaas, belegen Goudse kaas. Staat vrijwel wekelijks hier op het menu en blijft lekker.

1 like

Loaded fries met leftover pulled chicken van gisteren, kaas, jalapeños en wat ik verder nog in de kast vind

2 likes

Wraps met vegakip, haricots verts en yoghurt-kruidensausje (paprikapoeder, uienpoeder, peterselie, komijn, kurkuma, sambal, mosterd, suiker, citroensap, zout, peper en verse bieslook)

1 like

Lasagne met gegrilde groenten

3 likes

Quiche met spinazie, tomaat en broccoli

3 likes

Groentensoep met vega balletjes, en stokbrood met smeersels d’r bij.

1 like

Linzensoep + broodje gegrilde kipfilet

1 like

Zal binnenkort even mijn lijstje delen! Heb het ergens bijgehouden.

3 likes

Traybake met vega bratwurst, bbq aardappeltjes, geposte tomaatjes en paprika

2 likes

Nu al zin in mijn eten vanavond. Truffelrisotto met burrata :heart_eyes:. Met wat extra goede witte truffelolie om het af te maken.

17 likes