Die komkommersalade ziet er ook echt heerlijk uit! Komt op mijn te maken lijstje.
Ik at zelf macaroni met een salade. Met een zelfgemaakte kruidenmix voor de saus. (Al vind ik Honig eigenlijk lekkerder, haha)
Die komkommersalade ziet er ook echt heerlijk uit! Komt op mijn te maken lijstje.
Ik at zelf macaroni met een salade. Met een zelfgemaakte kruidenmix voor de saus. (Al vind ik Honig eigenlijk lekkerder, haha)
Jaaa, Nagi is echt mijn favo food blogger! Die auberginecurry nog nooit gemaakt maar ziet er erg goed uit.
Witte asperges met gepofte krieltjes uit de oven, gerookte zalm, gekookt eitje, bieslook en een sausje. Echt zin in. Love asperges.
Risotto met champignons/prei en vegan kibbeling
Lasagne rolletjes met courgette, pesto & ricotta
Simpel pastaatje met spinazie, tomaten, pijnboompitten en zalm
Kabeljauw, had ik ooit voor 25 cent gekocht en kwam het tegen in de vriezer. Zag ook nog garnalen liggen dus misschien een soort vispotje
Magioni pizza (courgettebodem) met tomatenpuree, courgette, kastanjechampignons, paprika, rode ui, zongedroogde tomaat, geitenkaas, belegen Goudse kaas. Staat vrijwel wekelijks hier op het menu en blijft lekker.
Loaded fries met leftover pulled chicken van gisteren, kaas, jalapeños en wat ik verder nog in de kast vind
Wraps met vegakip, haricots verts en yoghurt-kruidensausje (paprikapoeder, uienpoeder, peterselie, komijn, kurkuma, sambal, mosterd, suiker, citroensap, zout, peper en verse bieslook)
Lasagne met gegrilde groenten
Quiche met spinazie, tomaat en broccoli
Groentensoep met vega balletjes, en stokbrood met smeersels d’r bij.
Linzensoep + broodje gegrilde kipfilet
Zal binnenkort even mijn lijstje delen! Heb het ergens bijgehouden.
Traybake met vega bratwurst, bbq aardappeltjes, geposte tomaatjes en paprika
Nu al zin in mijn eten vanavond. Truffelrisotto met burrata . Met wat extra goede witte truffelolie om het af te maken.
Simpel pastaatje met pesto, tomaatjes en asperges
Goede tip, haloumi was bij mij inderdaad niet bruin te krijgen op 200 graden.
Kaasbrood van de Balkan (hoop dat hij lukt🤞) met soep uit een zak.