Wat eet je vanavond #3

Restjes bijmekaar geraapt want zit weer in de wacht voor een coronatest morgen…
Vanavond maar lijstje voor m’n vriend morgen maken dan kan die al zuchtend en steunend na z’n werk boodschappen doen

Heb deze ook net gegeten! Vond het best oké voor als je een keer weinig levenslust hebt en toch een beetje een volwaardige maaltijd wil eten ipv eten bestellen.

1 like

Heeee hier heel toevallig hetzelfde! Maar dan met chorizoworstjes erbij

1 like

Omdat @Bunnyslippers dit laatst tipte en ik eigenlijk nooit aubergine eet

1 like

Geroosterde tomatensoep met ciabatta en een fetadip.

2 likes

Dit was echt een aanrader trouwens! Lekkere smaak, al m’n huisgenoten waren ook fan

1 like

Haha weinig levenslust :joy: Ja precies, ik vond het best lekker en het was snel klaar. Chill dat alles al gesneden was

1 like

Knolselderij-stamppot met aardappel (en mosterd) met gesmoorde rode ui en wat edelgist vlokken

5 likes

Hahaha nee mn vriend blijkbaar! Zag net in de Allerhande dat het helemaal gehypt wordt ja :joy:

Asperges met krieltjes, gesnipperd eitje en gerookte zalm

2 likes

Sushi :heart:

2 likes

Geen zin om te koken dus gooi wat zoete aardappel friet in de oven en kroketten (met broodjes).

2 likes

koreaanse bulgogi kip op sla wraps

11 likes

Bibimbap met vega kip

4 likes

Beef Shanghai met noedels en gehakt. Erg lekker (maar niet in 20 minuten op tafel)

1 like

Pompoen met kardemom. Ik heb mij een beetje verekken op hoe zoet het is, al helpt het vast niet mee dat ik geen nigellazaad kon vinden. Verder wel echt heel lekker en kruidig. Zeker voor herhaling vatbaar.

6 likes

10 likes

Pasta met rode saus en vega gehakt. En kaaaas natuurlijk

Tom kha kai met rijstnoedels

Pasta met pesto, groene asperges, pijnboompitjes en burrata

2 likes