Pita broodjes met falafel, knoflooksaus, komkommer, avocado en tomaat.
Gebakken rijst, sate van de grill en sajoerboontjes
Ovenschotel met zoete aardappel, wortel, courgette en tomaat met een roomsausje + hamburger.
Zoete aardappel friet en asperges met eisaus
Gnocchi met vega kipstukjes, courgette, tomaat, ui, feta, groene pesto en pijnboompitten. Prima zo
Een paar papadums met mango chutney en als tweede gang bokkenpootjes gedoopt in advocaat
Beyond burger gratis uit de bonus box van Appie Op een witte bol met gekarameliseerde ui, cheddar, gegrilde tomaat en sla en aardappelschijfjes erbij.
Besteld bij de Mexicaan Burritobowl met zoete aardappel, rijst, zwarte bonen, fajita veggies, pico de gallo, tomatensalsa, chipotle en sla, en tortillachips met guac
Miso katsu ramen met shiitake en een gemarineerd zachtgekookt ei
Paddenstoelenragout met rijst en doperwtjes
Nasi! Met pindasaus, cassave, augurk en een eitje
Lasagne met bolognesesaus (vega) die nu het tweede uur stoven in gaat. Edit: met homemade bechamel en mozzarella natuurlijk.
Chili sin carne met tortillachips en salsadip.
Bietencouscous met feta en dille en wat yoghurt met mierikswortel.
Vierkazen pizza waar ik net gruwelijk mijn mond aan heb verbrand
Chana korma, ofwel kikkererwtencurry met kokos en amandel en daarbij aloo paratha.
Tortilla chips met zelfgemaakte guacamole
Wij hadden de bekende tiktok pasta gegeten vandaag. Alleen gebruikten we ricotta in plaats van feta, dat leek mij iets lekkerder. Nog wel een beetje aangekleed met een theelepel citroenrasp en een scheutje rodewijnazijn. Maar het was erg lekker en vooral makkelijk te maken. Ben altijd wel fan van ovengerechten. Lekker makkelijk.
Diepvries pizza pollo naar binnen gestouwd net. Had betere plannen, maarja, je kan niet altijd 6 gooien in het leven