Wat eet je vanavond #3

3 likes

Pita broodjes met falafel, knoflooksaus, komkommer, avocado en tomaat.

1 like

Gebakken rijst, sate van de grill en sajoerboontjes

2 likes

Ovenschotel met zoete aardappel, wortel, courgette en tomaat met een roomsausje + hamburger.

1 like

Zoete aardappel friet en asperges met eisaus :heart_eyes:

Gnocchi met vega kipstukjes, courgette, tomaat, ui, feta, groene pesto en pijnboompitten. Prima zo

7 likes

Een paar papadums met mango chutney en als tweede gang bokkenpootjes gedoopt in advocaat

8 likes

Beyond burger gratis uit de bonus box van Appie :grin: Op een witte bol met gekarameliseerde ui, cheddar, gegrilde tomaat en sla en aardappelschijfjes erbij.

9 likes

Besteld bij de Mexicaan :blush: Burritobowl met zoete aardappel, rijst, zwarte bonen, fajita veggies, pico de gallo, tomatensalsa, chipotle en sla, en tortillachips met guac

10 likes

Miso katsu ramen met shiitake en een gemarineerd zachtgekookt ei

10 likes

Paddenstoelenragout met rijst en doperwtjes :blush:

6 likes

Nasi! Met pindasaus, cassave, augurk en een eitje :drooling_face:

4 likes

Lasagne met bolognesesaus (vega) die nu het tweede uur stoven in gaat. Edit: met homemade bechamel en mozzarella natuurlijk.

7 likes

Chili sin carne met tortillachips en salsadip.

3 likes

Bietencouscous met feta en dille en wat yoghurt met mierikswortel.

2 likes

Vierkazen pizza waar ik net gruwelijk mijn mond aan heb verbrand :unamused:

2 likes

Chana korma, ofwel kikkererwtencurry met kokos en amandel en daarbij aloo paratha.

5 likes

Tortilla chips met zelfgemaakte guacamole :ok_hand:

1 like

Wij hadden de bekende tiktok pasta gegeten vandaag. Alleen gebruikten we ricotta in plaats van feta, dat leek mij iets lekkerder. Nog wel een beetje aangekleed met een theelepel citroenrasp en een scheutje rodewijnazijn. Maar het was erg lekker en vooral makkelijk te maken. Ben altijd wel fan van ovengerechten. Lekker makkelijk.

1 like

Diepvries pizza pollo naar binnen gestouwd net. Had betere plannen, maarja, je kan niet altijd 6 gooien in het leven

4 likes