Tortilla chips met zelfgemaakte guacamole
Wij hadden de bekende tiktok pasta gegeten vandaag. Alleen gebruikten we ricotta in plaats van feta, dat leek mij iets lekkerder. Nog wel een beetje aangekleed met een theelepel citroenrasp en een scheutje rodewijnazijn. Maar het was erg lekker en vooral makkelijk te maken. Ben altijd wel fan van ovengerechten. Lekker makkelijk.
Diepvries pizza pollo naar binnen gestouwd net. Had betere plannen, maarja, je kan niet altijd 6 gooien in het leven
Oké dubbelpost maar vanavond een quiche die ik net al heb gemaakt:
Ik eet vandaag: Broccoliquiche https://www.ah.nl/r/665332
Vanavond nog heel ff de oven in
Gegrilde aubergine met miso glazuur, sushi rijst en vegetarische loempia’s. Zin in!
Zilvervliesrijst/linzen met broccoli uit de oven en bofkipburger en mayolijn erbij
Wat is dit? Vegetarische burger?
Een burger van een kip die ontzettend boft omdat hij voor het genot van mensen wordt vermoord.
Oh nee.
Nou ik twijfelde dus even of dat weer een of andere bizarre marketingstunt was, maar ik dacht dat @anon4388265 geen vlees eet dus het matchte al niet in mn hoofd.
Oh ja dat had ook gekund.
AH: jongens, we gaan vanaf nu alleen nog maar kip verkopen met wel 1 hele beter leven ster
Marketingafdeling: ik weet een goede naam!
Haha gelukkig niet
Ik eet quinoa met zoete aardappel, kikkererwten, spinazie en kiemgroenten. Eigenlijk ook avocado, maar eetrijpe avocado is een LEUGEN! Heb deze week slecht gegeten dus heb even behoefte aan iets voedzaams.
Met een dressing van knoflook, citroensap, gembersiroop, sesamolie en sojasaus.
Zelfgefabriceerde pokebowl met een basis van bloemkoolrijst met tonijn, gerookte zalm, avocado, tomaatjes, komkommer, dadels, feta, rozijnen en wat sojasaus.
Haha wat een fusion pokebowl met die dadels feta en rozijnen
Hahaha ja I know, deze combinatie is echt mijn favoriet
Voorgerecht: mini loempia’s
Hoofdgerecht: ristorante pizza
Nagerecht: plak kleffe cake met slagroom
Spaghetti met spinazie, cherrytomaatjes, pijnboompitten, balsamicoazijn, pesto en kaas. Bij elkaar geraapt zooitje maar was echt superlekker
Had shakshuka met die huge kaas in Pekel vd Arabische week vd lidl en Turks brood d’r bij.