Oh ik zag deze laatst maar had ze niet gekocht. Zijn ze lekker?
Ja ik vind ze wel lekker. Beetje flauw wel dus de volgende keer neem ik de chili cheese denk ik. Oh en Je moet echt goed tussendoor checken of ze al klaar zijn want bij mij was de helft van de kaas eruit gelopen omdat ze iets te lang in de airfryer hadden gezeten
Ik vond het ook heel lekker! Had het 2-3 minuutjes gebakken in wat olijfolie en boter
Ahh ja die heb ik ook eens geprobeerd, ook voor door de venkel salami pasta. Vond het prima, maar toch niet te vergelijken met the real deal helaas. Jammer, want die pasta vind ik zo lekker!
Zongedroogde tomaten kan misschien ook nog wel helpen met het zoutige! Maar als ik echt zin heb in die pasta maak ik m toch vaak maar met salami (of chorizo)
Risotto met gegrilde witte asperges en truffelolie, een stukje zalm uit de oven, rucolasalade
traybake met een vega braadworst, broccoli, aubergine, champignons en ui.
Corn tortillas met vega nuggets, sla, tomaat en perzik/chili chutney.
volkoren wraps met falafel/ gebakken champignons met uit en tomaat/sla/komkommer
Met nasi Kuning, sambal goreng telor (met boontjes) en een zak cassave kroepoek
Soft tacos met zwarte refried beans, chipotle tofu scramble, mais, wilde spinazie, jalapeño en limoen
Oeh heb je een recept van de chipotle tofu scramble? Klinkt als iets dat mijn vriend heeeel lekker zou vinden
Ja heel simpel! Blok tofu uitknijpen/persen en verkruimelen in een koekenpan met een beetje olie, chipotle in adobosaus klein snijden en erdoor met wat van de saus, wat agavesiroop en ik heb ook een beetje kookvocht van de zwarte bonen gedaan, en verder kruiden met zout, paprikapoeder, korianderpoeder en tijm. En dan gewoon even bakken tot het er lekker uitziet haha
Oeh super, hij is namelijk helemaal fan van die chipotle in adobosaus haha dus denk dat hij hier wel blij van wordt! Thanks voor het delen
Een OekraĂŻense bietensalade met, ik durf het bijna niet te zeggen, een halve pot mayo. nee grapje, een eetlepel mayonaise
Ik droomde laatst dat ik meedeed aan Masterchef en dat de opdracht was om een lasagne te maken met originele smaken. Ik koos voor pompoen-spinazieâ ja superorigineel natuurlijk Maar wel lekker dus heb ik vandaag mân droom maar uit laten komen! Ik heb ongeveer dit recept gebruikt maar wel blauwe kaas ipv parmezaan: Roast pumpkin & spinach lasagne recipe | BBC Good Food.