Witlof uit de oven met ham en kaas, krieltjes en een kaasschnitzel. Kaas overload
De recentste hit hier in huis en veel makkelijker te maken dan het klinkt
Tomaten-boterbonensoep met harissa, kappertjes en wilde spinazie
Ja, ik eet geen vlees (zoveel mogelijk vegan). (rare zin zo!?)
Deze is vegan en best prima, en de naam is grappig en verwarrend blijkbaar
Oh jaaa die kokos curry soep heb ik ook gehad die ene keer dat ik HF heb besteld. Never again.
Volgens mij doet Marley spoon dat wel, maar goed dan zit je weer met al dat verpakkingsmateriaal, plasticje om 10ml olijfolie. Stoort me nu al met bijvoorbeeld 100ml yoghurt. En idd overal zit een bouillonblokje doorheen! Nog nooit zoveel gebruikt als nu met hello fresh.
Moet zeggen dat ik de laaste tijd ook alles meh vindt, nooit meer een gerecht gehad dat ik nog wel een keer wilde maken. Maar goed het gemak he, niet meer met een vol hoofd in een volle supermarkt bedenken wat we nu toch weer gaan eten.
Oh er zwerft trouwens ergens een lijst met kortingscodes rond waardoor het mogelijk is hello fresh een jaar met korting te eten!
Haha ja ik dacht al dat jij niet zo geïnteresseerd was, maar wellicht anderen die meelezen en hello fresh te duur vinden (wat het ook is!)
Oh man, ik heb 1 keer Hello Fresh besteld en er zat inderdaad zo geen smaak aan die gerechten. Nooit meer! (Gelukkig had ik die box gratis via een vriendin maar eigenlijk zou ik het zelfs als ik geld toe kreeg nog niet willen eten.)
Tomatensoep met focaccia als het lukt.
(vegan) Pizza (die van Garden Gourmet, hoop dat ie lekker is) met rucola erop
Ik ga een pasta met venkel, vega salami en tomatensaus proberen!
Nu al uren aan het terrassen in het zonnetje en straks lekker Thais afhalen.
Ik heb een frikandel speciaal besteld en een burger met bacon en saus enz en een milkshake.
Het is een beetje een struggle want ik heb nog soep van gisteren maar daar heb ik eigenlijk geen zin in maar ik heb ook geen zin om boodschappen te doen voor iets anders en m’n thuisbezorgd-budget is ook op. Dus waarschijnlijk soep
Basmati rijst, zwarte bonen, vega kip in chipotle saus, avocado en zure room.
Of zoals de hipsters het noemen; een ~burrito bowl~
Aardappeltjes met paprika knoflook marinade, ovengeroosterde bietjes met koriander en een kruidenyoghurtsausje en gebakken lamsoor
Ik eet nooit lamsoor en het was ook best wel duur dus hoop dat het lekker is
Ik vind lamsoor heel lekker! Niet te lang bakken
AVG → gekookte aardappelen met jus, worst en rabarber. Love rabarber
@Dazed ik vind het altijd leuk als jij mijn Posts hier liked! Haha
Mijn eten is bijna klaar en volgens mij is het jammie