Wat eet je vanavond #3

Neeee die kan je wel kwijt, is echt maar een klein ding! Kan gewoon ergens bij de stapel deksels of op een pan ofzo

@Frenky thanks! Eerstvolgende vrije dag ga ik daar denk ik maar eens tijd voor uittrekken :blush:

Zelfgemaakte champignons burgers op brood met wat groenten. Nog wel een paar keer oefenen met die burgers maken.

En @Dazed Van welk merk heb je die pers? En wat is de verhouding precies van je deeg? Ik maak ze nu met een ander recept maar die van jou klinken goed.

2 likes

Ik heb deze:

En maismeel van Maseca via dezelfde website, ik houd gewoon de verhouding aan die op het pak staat (voor blauw maismeel 2 cups meel op 1 cup lauwwarm water uit m’n hoofd, de witte gaat iets meer water door) en dan op gevoel een snuf zout en een klein scheutje olie!

3 likes

Shit nu wil ik een tortillapers

3 likes

Doen!

2 likes

Restjes v bezorgd Surinaams en nog wat extra rijst er bij

Pad Thai met tofu

1 like

Favo studentenmaal maar dan iets gezonder: pasta met spinazie a la crème, pesto, tomaatjes en champignons. Met volkoren macaroni en vega spekjes.

1 like

Asperges met ei en ham, zalm en ovenfriet

1 like

Taco’s met nep vissticks, sla en remoulade, met een simpele tabouleh salade er bij.

2 likes

Pastasalade met komkommer, tomaat, tofu feta en avocado.

Deze aardappels van Otto en voor wat extra vitamines met wat paprika, courgette en broccoli erbij geroosterd.

3 likes

Deep dish pizza met flink gekruid mengsel van tomaat, beluga linzen, spinazie en tofu-feta. Het ziet eruit als een dikke turkse pizza (onopgerold) en het is zo lekker :drooling_face:

1 like

Gestoomde paksoi met pinda’s van Ottolenghi met rijst

Nacho ovenschotel met refried beans, veel cheddar, pickled jalapeño, zure room, hot sauce en avocado. Met extra sterke Margarita’s natuurlijk. I blame @grace trouwens voor deze craving naar nacho’s.

16 likes

Vega hotdogs

1 like

Aardappelkroketjes en salade met amandelen, gorgonzola en appel :ok_hand:t2:

1 like

Quinoa salade van Rens Kroes

1 like

Wraps met kip, champignons, wortel, taugé, komkommer en pinda’s in zelfgemaakte teriyakisaus

3 likes

Eggplant Parmigiana | RecipeTin Eats met garlic bread & simpele groene salade.

24 likes