Pastasalade met komkommer, tomaat, tofu feta en avocado.
Deze aardappels van Otto en voor wat extra vitamines met wat paprika, courgette en broccoli erbij geroosterd.
Deep dish pizza met flink gekruid mengsel van tomaat, beluga linzen, spinazie en tofu-feta. Het ziet eruit als een dikke turkse pizza (onopgerold) en het is zo lekker
Gestoomde paksoi met pinda’s van Ottolenghi met rijst
Nacho ovenschotel met refried beans, veel cheddar, pickled jalapeño, zure room, hot sauce en avocado. Met extra sterke Margarita’s natuurlijk. I blame @grace trouwens voor deze craving naar nacho’s.
Vega hotdogs
Aardappelkroketjes en salade met amandelen, gorgonzola en appel
Quinoa salade van Rens Kroes
Wraps met kip, champignons, wortel, taugé, komkommer en pinda’s in zelfgemaakte teriyakisaus
Ga vanavond de pasta maken die je laatst deelde! Daarvoor heb ik alles in huis, voor de andere recepten helaas niet en heb geen zin in boodschappen doen. Dus komt voor volgende week op het menu.
One pot bbq pasta
Spinazie gnocchi uit de oven met courgette, pesto-roomsaus en mozzerella
@KipTokTok Ik weet niet of je je dit nog herinnert, ging om die instant pot chili
Ik wil weer eens een poging wagen, want qua smaak vond ik hem heel erg lekker! Wil je aan je vriend vragen wat voor kruiden hij gebruikt en wat de verhoudingen zijn voor die kruidenmix van hem?
Perle in vegan roomsaus met kastanjechampignons, spinazie en cashewnoten.
Gekruide aardappeltjes uit de oven met een groenteburger en salade.
HelloFresh: linguine met broccoli, walnoot en geitenkaas. Ik vervang alleen de linguine door volkoren spaghetti en de kookroom door haverroom.
Orzo met spinazie, feta en tomaat.
Bobotie