Moussaka verspakket van de AH. Was lekker maar smaakte niet naar de moussaka van de Griek. Was meer een lasagne met ipv bladen courgette en aubergine en ipv Italiaanse kruiden kaneel. En een beetje aardappel tussendoor.
Hapjesavond met sashimi, gegrilde tomaten, ciabatta, burrata en de pasta van gisteren
Haha ja, ik dacht eerst dat @kleinmaargroot dit er zelf bij gezet had en dat ik in het verkeerde topic zat
Dit heb ik vandaag ook gemaakt. Was erg lekker inderdaad!
Ik heb het alleen andersom gedaan: de kaas door de risotto geroerd en de mozarella in stukjes eroverheen gedaan.
Gnocchi met spinazie-citroen-roomsaus.
Normaal gezien uit eten, maar restaurant heeft vanwege de storm afgezegd (uiteraard). Dan maar pizza besteld. Met courgette, scampi, chili en citroen.
Spaghetti carbonara
Gehaktballetjes in tomatensaus naar een recept van oma met stokbrood
Cheeseburgerpasta
Ik denk gebakken gnocchi met tomaat, aubergine, courgette en balsamico-ui
Pizzaretten
Toch niet, simpele pie met kastanjechampignons en doperwtjes
Kebabs met vega gehakt, in platbrood met komkommer, peterselie en een yoghurt knoflooksaus.
Deze kebab kruidenmix is echt heerlijk. #nospon
De kokos-kleefrijst met broccoli en flespompoen uit de Green Roasting Tin. Blijft een geniaal boek, maar hier was iets minder sojasaus en limoensap op z’n plaats geweest, dan waren de andere smaken beter uitgekomen denk ik.
Wodka pasta met sperzieboontjes en geraspte komkommer
Wat is cheeseburgerpasta? Ik kan me er niet zo goed iets bij voorstellen maar ik ben geïntrigeerd
Haha dit:
pasta die smaakt naar een cheeseburger
Iconische specerijen vermelding vind ik dan weer grappig