Wat eet je vanavond #3

De eggplant curry van Recipetineats, dankzij dit forum! Met zelfgemaakte knoflooknaan erbij dat ik nog in de vriezer had liggen en wat geroerbakt bietenblad

3 likes

Polenta met mexicaanse stoof (tomaat, wortel, jackfruit, tofuworstjes, linzen en dan mexicaans gekruid)

Rösti met yoghurt-dillesaus en salade met tomaat, komkommer, radijs en een beetje za’atar.

2 likes

Whaha tot zover het culinaire niveau

Deze eten wel echt veel chiller dan taco shells trouwens

11 likes

Ah ja ik wist je avatar wel, iets met een planeet en een dier haha. Ik vond het lekker! Maar mijn saus dikte niet heel erg in en het leek bij mij ook wel meer pindasaus dan de kleur die zij had. Dus denk iets te scheutig met de pindakaas geweest. Wel een lekker pittig smaakje zit er aan! Zou de volgende keer wel meer sperziebonen er door doen trouwens.

1 like
2 likes

Haha ja die avatar is ook echt heel random.

Dat van die saus had ik de eerste keer ook. Ik begin nu met een beetje pindakaas en doe er later nog wat bij. Al is die pindasmaak op zich ook niet verkeerd.
Sperziebonen doe ik ook maar op gevoel eigenlijk daarbij kijk ik nooit naar een recept :sweat_smile:
Met peultjes/sugar snaps, is trouwens ook heel lekker.

Spaghetti al limone

3 likes

Asperges met witte wijnsaus, gebakken krieltjes en een spinazie-kaas rondo.

1 like

Vietnamese (rijstvel) loempia’s met hoisin dip

6 likes

Sorry deze foto’s zijn nooit zo geweldig haha, ik hoop vanavond op een patatje rendang. Heb de instantpot nog op sauté staan in de hoop dat het indikt.

9 likes

Katsu burger met patatas bravas, effe Japans met Spaans fusioneren

3 likes

Had nog een potje bewaard van deze lekkere pesto!

2 likes

Dacht dat we vandaag voor het eerst onze hello fresh box kregen, blijkt hij pas volgende week te komen. Geen zin om naar de winkel te gaan dus ik heb gegeten uit de vriezer; twisterfries met mini loempias en wentelteefjes.

5 likes

Haha love de wentelteefjes erbij :joy:

2 likes

Pastasalade met verse pesto, carpaccio, rucola, komkommer, pijnboompitjes en parmezaanse kaas

3 likes

Twee jaar getrouwd :tada:

5 gangen menu gemaakt:

• bruschetta met gegrilde aubergine, granaatappelpitjes, pistache en koriander
  • voorjaarsgroenten in parmezaan-bouillon met geroosterde citroensalsa
  • prei met miso, sesam en bieslook
  • portobello-steaks met limabonenpuree
  • (soja)yoghurt panna cotta met aardbeien en basilicum
36 likes

Zo nice zeg :heart_eyes:
Gefeliciteerd!

3 likes

Dankjewel :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:

Ik haat eten als het warm is, dus had een bordje met aardappelsalade, brood en rauwkost.