Linzensoep van Ottolenghi met koriander en kokosmelk. Lekkere soep!
Lekker lui vegan gebarbecued met de buren, voornamelijk vleesvervangers, stokbrood, simpele salade en fruit, alleen even zelf pindasaus gemaakt
Falafel met couscous, komkommersalade, venkelsalade en harissa-yoghurtsaus
Pastasalade met tonijn, cherrytomaten, kappertjes, ui, olijven, komkommer etc
Salade met halloumi
Grieks besteld, vega moussaka schotel met tzatziki en patatjes
Haha mijn vriend vindt de bloemkool versie van dit dus echt heerlijk en maakt dit wel eens. Ben allang blij als hij kookt, dus je hoort mij niet klagen
Had sushi besteld
ik weet nooit zo goed hoe ik dit moet noemen want het heeft natuurlijk niks met poke te maken maar sushirijst met vegan yangnyeom tongdak, ingelegde radijs, komkommer, avocado en perzik
Moussaka verspakket van de AH. Was lekker maar smaakte niet naar de moussaka van de Griek. Was meer een lasagne met ipv bladen courgette en aubergine en ipv Italiaanse kruiden kaneel. En een beetje aardappel tussendoor.
Hapjesavond met sashimi, gegrilde tomaten, ciabatta, burrata en de pasta van gisteren
Haha ja, ik dacht eerst dat @kleinmaargroot dit er zelf bij gezet had en dat ik in het verkeerde topic zat
Dit heb ik vandaag ook gemaakt. Was erg lekker inderdaad!
Ik heb het alleen andersom gedaan: de kaas door de risotto geroerd en de mozarella in stukjes eroverheen gedaan.
Gnocchi met spinazie-citroen-roomsaus.
Normaal gezien uit eten, maar restaurant heeft vanwege de storm afgezegd (uiteraard). Dan maar pizza besteld. Met courgette, scampi, chili en citroen.
Spaghetti carbonara