Wat eet je vanavond #3

Zelfgemaakte maistortillas met refried beans, vegan Mexicaanse chorizo en salsa verde

4 likes

:sushi:

3 likes

Gister sabzi paneer met gemengde groenten, jasmijnrijst en naan.

Vandaag een poging tot vegakebabs met de kruidenmix van Souq in navolging van @Frenky hierboven. Ik ga het gehakt van Boon gebruiken.

1 like

Griekse bowl met tzatziki. Maar dan wel gewoon mijn eigen tzatziki en niet de gesponsorde van deze foto.

8 likes

Ik had een cadeaubon voor een slagerij in de buurt dus ik ben all out gegaan voor een fancy stuk cote a l’os. Daar ga ik chimichurri bij maken, een groene aspergesalade met citroenzeste en zoete aardappel uit de oven!

11 likes

Boboti met rijst

Oh nice! En leuk een cadeaubon, inspireert me om bonnen van de slager/bakker te vragen voor m’n verjaardag!!

Orzo! Met tomaat, spinazie en vega gehaktballetjes

4 likes

Ik maak ceasar salad met daarbij stokbrood, aioli en truffelmayo

4 likes

Ja vond het ook echt leuk om te krijgen! Echt nice om eens iets te kunnen kopen wat ik anders niet snel zou doen

1 like

Hummus bowl met falafel en Libanese linzenkoekjes, bulgur, olijven en msemen met feta en spinazie.

5 likes

Dit ken ik nog niet, wat is het?! :stuck_out_tongue_winking_eye: (Tenminste gok dat het orzo is? Ja moet wel, autocorrect maakt er bij mij ook ofzo van)

Linzen salade met feta en aubergine

3 likes

Salade met meloen en parmaham en zo’n klant en klaar stokbroodje met kruidenboter

1 like

Hahaha kut, orzo inderdaad :grimacing:

1 like

Zooo lekker :drooling_face: Precies dat recept maakt mijn schoonmoeder vaak, echt mijn favo eten als ik daar eet haha.

1 like

lasagne met aubergine en zongedroogde tomaatjes.
bovenop ipv kaas een mengsel van broodkruim en amandelen

2 likes

Was wel prima

Pasta met erwtjes, feta en munt

4 likes

Welke refried beans gebruik je hiervoor? Of maak je het zelf? Klinkt als een heerlijk recept namelijk. :drooling_face: