Wat eet je vanavond #3

Pulled oats maar dat is niet echt gehakt. Ik vind het rul gehakt van de AH ook wel lekker eigenlijk, dus misschien moet je niet naar mij luisteren :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik at vanavond sambal-kokosboontjes, vega indo pulled pork en jasmijnrijst.

4 likes

Spaghetti met feta, erwtjes en munt

1 like

Ja lekker! Subtiele bloemkoolsmaak.
Er zit iets van 40+% bloemkool in, dus valt wel licht

__

M’n vriend had vandaag een “Mexicaanse” caloriebom gemaakt. Gelukkig had ik net gesport

6 likes

Vega braadworst, aardappelbolletjes en rode kool

Bieten-feta strudel met een simpele salade

Ik heb net portobello’s gekocht bij de XL en ga deze vullen met couscous, aubergine, paprika & feta.

Gisteren en vandaag lasagne met o.a. spinazie, tomaat en linzen.

1 like

https://www.eefkooktzo.nl/spaanse-aardappeltortilla-recept/

Opgebakken aardappeltjes met een wortelsalade met radijs, olijven en oranjebloesemwater. Misschien nog vissticks erbij

Natuurlijk laat ik een groot deel weer aanbranden als ik even een seconde niet oplet :clown_face:

8 likes

Sperziebonen/zoete aardappel salade met sla (rucola/veldsla/etc) en komkommer/tomaat/augurk/ui met zelfgemaakte mosterddressing en vegan worstje van de bbq

3 likes

gisteravond was het gebakken tempeh met oven aardappeltjes en gebakken broccoli en paprika.

1 like

Cannelloni gevuld met ricotta en spinazie in tomatensaus

2 likes

Mihoen met sate

Plaattaart met griekse yoghurt met dille, witte asperges, gerookte zalm en een berg rucola erop

3 likes

Wilde ff wat gezonds en makkelijks dus salade gehaald bij de Jumbo en zelf wat luxere azijn en olijfolie en aardbeitjes erover gedaan. Nu als toetje Ben en Jerry’s voor de balans. :drooling_face: (stukje zwangere buik ook in beeld zie ik nu):sweat_smile:

5 likes

Rijst met pondu en kip à la moambe :congo_kinshasa::congo_kinshasa::congo_kinshasa:

4 likes

Gebakken aardappeltjes met

en vega schnitzel

5 likes