Ohh leuk! Eet dat zelf ook nog regelmatig
Pikante Vega worstjes, rijst en salade van radijs en komkomler
Pitabroodje falafel, feta en knoflooksaus
Ja, wij doen met zn tweeƫn een box voor 3 personen en het houdt niet echt ruim over ofzo. En hoezo lijken de enige smaakmakers witte wijnazijn, rode wijnazijn en bouillon te zijn?!
Ik heb nu ook weer een box, was hem vergeten op pauze te zetten, dus zit nu met vier niet zelfgekozen maaltijden Had gister parelcouscoussalade met venkel, nectarine en halloumi. Love halloumi, maar vond het gerecht verder mwoah.
Herkenbaar! Ik bestel nauwelijks nog een box om deze reden.
Heb Indiaas besteld, sahi paneer met knoflooknaan en samosa
Ik heb ook altijd de behoefte om er extra groenten bij te koken maar dat is nou juist niet de bedoeling van zoān box. Ik denk dat het wel een uitkomst is voor mensen die weinig inspiratie hebben of mensen die niet zo goed kunnen koken.
On topic: mijn zusje heeft een courgettesoep gemaakt dus ik race snel haar kant op voor het avondeten.
pasta met tomatensaus, vegan worstjes, linzen, gegrilde aubergine, kappertjes en rode pesto, met een paprika salade
Zelfgemaakte (door mijn mama) pizza
Dit klinkt lekker! Welke vegan worstjes gebruik je hiervoor?
Ja een kwart paprika is echt niets. Vind sommige gerechten echt wel prima hoor, je moet echt een beetje kritisch de maaltijden kiezen. Heb ook wel eens een broodje burger gehad, met een salade waar dan alleen paprika doorheen zat? Zit even te kijken en voor de shakshuka voor vanavond zou ik op 100gr spinazie en een halve paprika pp komen, maar omdat we een box voor 3 hebben is dat 1 paprika en 150gr spinazie pp. Nog steeds niet mega ruim qua groentes dus!
ik heb deze, gekocht bij ekoplaza! normaal heb ik altijd de tofu wieners van taifun maar die waren uitverkocht, denk dat deze ook wel een goede match zijn : )
Stoommandje staat ready voor een dimsum avondje
Met: pork buns, pork/kimchi gyozaās, rund/groenten gyozaās, shumai met groenten, hacao met garnaal en groenten en spinazie gyozaās met groenten.
Nog een keer dit
Bbq chicken plaattaart met cherry tomaatjes, ui, veel paprika en mozzarella
Die van de Lidl!
Garden gourmet! Vind vega gehakt alleen wel eng, het lijkt zo echt.
Ik vind die van naturli lekker!
Tonijn onigiri, fire noodles en kimchi
Dit ziet er echt super lekker uit, heb je soms een recept? Want wat zit er precies onder die falafel?