Wat eet je vanavond #3

Ik twijfel nog tussen curry maken of sushi bestellen

Heb maar wok besteld met een super pittige saus.

1 like

Chinese rijsttafel met extra kroepoek en gebakken banaan

3 likes

gebakken krieltjes salade met cavolo nero, tomaat, artisjokken, citroen en vegan worstjes

3 likes

Linzensoep en een broodje

3 likes

Zoete-aardappel-pindacurry met kikkererwten en zilvervliesrijst. Lekker koken voor twee dagen.

17 likes

Zuurkoolschotel met spekjes en rookworst, past bij het weer.

Verder heeft mijn moeder ook pulut hitam gemaakt (Aziatische soort dessert soep met zwarte kleefrijst). Lekker fusion dus weer.

3 likes

Dacht dat ik m erbij had gezet maar niet dus. Deze: https://pinchofyum.com/creamy-thai-sweet-potato-curry

Met extra pindakaas natuurlijk erin, van die 100% pinda. Geen calve want dan kan je je pan curry naar beneden pleuren: https://youtu.be/P0jHTCJYm44

Oh en ik doe er ook nog nepkip in (eerst los in een pan goudbruin en crispy bakken).

3 likes

Turkse linzensoep met broodje vegaknak

7 likes

Zelfgemaakte pizza, salade en stokbrood met heksenkaas

Jouw eten klinkt altijd zo lekker :blush:

Ik heb vanavond tomatensoep met kruidenstokbrood. Die tomatensoep is heeel lekker maar wel een werkje om te maken. Stokbrood is ook vele malen lekkerder dan de supermarktversie, maar idem.

Vega mckroket met patat en een mcflur snickers :partying_face:

5 likes

Heerlijke tandoori naan met curry van lamsvlees

3 likes

Waarom als ik vragen mag😅

Gooi er zelf wel even een shitload aan kruiden in, want die bestaan blijkbaar niet in dit recept.

1 like

Zilvervliesrijst/linzen met sperziebonen en een (vegan) bofkipburger (de vegetarische slager)

1 like

Broodje warm vlees met champignons

Ik ben misschien een hamsteraar maar heb dan vaak toch nog wel meer opties in huis :see_no_evil:

rijst met shiitake, tomaat, wortel en kimchi

1 like

Panirkebabs met munt en koriander, komkommerraita, naan en venkel-appelsalade met amandel.

Echt weer zoiets dat je op je vrije dag bedenkt en vervolgens op een maandag moet gaan uitvoeren. Hopelijk wel lekker.

8 likes