Wat eet je vanavond #3

Wij gaan naar het eetcafé in het dorp waar we vanaf december gaan wonen :heart_eyes::heart_eyes:

6 likes

6 gangen inclusief wijntjes & (virgin) cocktails bij een superlekker restaurant.

4 likes

Super leuk dat je zo enthousiast over haar recepten bent! Deze staat ook nog op mijn mijn lijstje om te maken. Had je trouwens ook dat zoet, vet, zuur, zout kookboek gekocht?

Ik ga na 3 maanden wachten eindelijk bij Oak Gent gaan eten

3 likes

Bruschetta met aioli
Ovenschotel met chorizo
Roomyoghurt toetje met mango, passievrucht, witte chocola en hazelnoot

2 likes

kimchi noodles (gember, knoflook, kimchi, sojasaus, zijden tofu, kikkererwten, mayo, nori)
echt mn lievelings comfortfood nu

5 likes

Geen woord van gelogen :yum:

2 likes

Ik wil een hele recensie horen! :heart_eyes:

Edit: en sorry voor off-topic maar ik heb jullie raad nodig! Ik wil koken voor een vriendin, haar man en de 2 kindjes die aan het verhuizen zijn, dus ik zoek een lekker maar niet te ingewikkeld gerecht dat ik thuis grotendeels kan bereiden en dan eventueel nog afwerken en opwarmen bij hen thuis. Ideetjes?

Lasagne?

2 likes

Die staat nog wel op mijn lijstje! Die Ghayour boeken kwamen precies uit met een cadeaukaart die ik nog had haha

1 like

Ik die terugdenk aan het eten van gisteren en mij afvraag waarom we dit niet elke dag kunnen eten.

Nee maar, wauw. Alles was lekker van begin tot einde. We hebben 7 gangen genomen met aangepaste wijnen en ik moet zeggen dat dit naast Hof Van Cleve mijn favoriet sterrenrestaurant is. Alles klopte, smaak, kruiding, bakwijze.

Voor jouw vraag, auberginerolletjes met eventueel mortadella. Kan ook in de oven.

25 likes

Krijg eters!
Voor: mosterdsoep
Hoofd: pasta, blauwe kaassaus, kipfilet en broccoli
Na: notentaart met gezouten karamel

3 likes

Ik twijfel nog tussen curry maken of sushi bestellen

Heb maar wok besteld met een super pittige saus.

1 like

Chinese rijsttafel met extra kroepoek en gebakken banaan

3 likes

gebakken krieltjes salade met cavolo nero, tomaat, artisjokken, citroen en vegan worstjes

3 likes

Linzensoep en een broodje

3 likes

Zoete-aardappel-pindacurry met kikkererwten en zilvervliesrijst. Lekker koken voor twee dagen.

17 likes

Zuurkoolschotel met spekjes en rookworst, past bij het weer.

Verder heeft mijn moeder ook pulut hitam gemaakt (Aziatische soort dessert soep met zwarte kleefrijst). Lekker fusion dus weer.

3 likes

Dacht dat ik m erbij had gezet maar niet dus. Deze: https://pinchofyum.com/creamy-thai-sweet-potato-curry

Met extra pindakaas natuurlijk erin, van die 100% pinda. Geen calve want dan kan je je pan curry naar beneden pleuren: https://youtu.be/P0jHTCJYm44

Oh en ik doe er ook nog nepkip in (eerst los in een pan goudbruin en crispy bakken).

3 likes