Wat eet je vanavond #4

Chips

2 likes

Rijst, aubergine, krokante tofu met een saus met veel thais basil. Ben lid geworden van de kookclub van Emma de thours!

17 likes

Welk recept gebruik jij hiervoor? Ik twijfel altijd een beetje wat ik aanmoet met het geen kip in de kippensoep ding

Thanks! Ga ik die binnenkort eens proberen

1 like

Oeh ga ik ook maken deze week! Ik hou van gezond maar snel.

1 like

zooooo dit is het lekkerste wat ik in tijden heb gegeten

20 likes

Ziet er lekker uit!! Heb die pasta vorm ook gekocht dankzij jouw post haha en ga het vanavond ook eten maar dan met portobello’s en roomsaus!

Waar bestaat je tomatensaus uit?

1 like

Omg love it pls report back! Mijn saus was simpel: chilivlokken, mutti tomatenpuree en slagroom, met een beetje parmezaan er doorheen geraspt.

6 likes

Love dat jij ipv een hot girl summer een trad wife summer doet

7 likes

Ziet er heerlijk uit!!

3 likes

Tomaten rijst met bifteki en tomaten salade.

14 likes

Mosselen met friet

18 likes

Ik vond die portobello lekkerr maar vandaag jouw sausje gemaakt en dan nog aubergine toegevoegd en basilicum en dat was even better

17 likes

Rode kool rendang met zelfgemaakre atjar

19 likes

Lijkt me lekker! Hoe heb je dit gemaakt?

1 like

Ahh Jammie mijn man maakt voor vanavond ook rendang :smiling_face_with_three_hearts:

Beide recepten komen uit Vega koken zonder pakjes en zakjes, maar als je Googled vind je denk ik ook wel genoeg recepten!

1 like

Vegan jerk burgers van Gaz Oakley. Echt beste burgers ooit. De jerk seasoning maak ik zelf: Jamaican Jerk Seasoning - Taste of the Caribbean - Chili Pepper Madness

8 likes

Tomatensoep met stokbrood en kruidenboter

Moet maar eens beginnen met koken maar lui

1 like

Sticky tofu

14 likes