Wat eet je vanavond #4

Op wat voor manier is dit risotto?

15 likes

Ja ik vind het ook schattig! Heb het net even gevraagd en de oma van mijn vriend heeft het bij elkaar gespaard blijkbaar :blush:

1 like

:joy: is het ook niet.
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-6/23000/2534?u=mimosa

10 likes

Hahah geweldig

3 likes

Hahahah ik heb dit gesprek net teruggelezen, fantastisch! Hahah heerlijk. Wat een recepten. Ik wil meer

On topic: Thaise curry udon noodles!

1 like

Hahaha nice, had je het zelf gemaakt of was je bij je schoonouders?

Ik eet vanavond curry met allerlei groenten en tofu.

1 like

Mijn man had het gemaakt onder het mom van restjes die op moesten. Toegegeven, het heeft wel iets vies-lekker.

2 likes

Dat kan ik me voorstellen haha

2 likes

15 likes

Lasagne!

1 like

Otto’s groentepaella want Spanje heeft gewonnen etc

3 likes

Pokebowl besteld

Same

1 like

Gisteren op de huid gebakken zalm en salade met lauwe gebakken aardappeltjes, veldsla, komkommer, mosterdvinaigrette en heel veel dille

Vandaag crackers want vanmiddag zo veel (en laat) geluncht (met jianbing en dumplings :yellow_heart:) dat ik nog steeds geen honger heb

18 likes

De (koel)kast leegeten: salade met zoete aardappel, tomaat, paprika, komkommer, bosui, feta, koriander.

6 likes

Udon noodles met o.a. ketjap, soja, honing, geroosterd sesamzaad en gegrilde zalm

3 likes

Zin in vies lekker troostvoer, dus witte bonen in tomatensaus, aardappelschijfjes en vissticks

8 likes

Mangocurry :yellow_heart:

7 likes

Gebakken aardappels met schil met courgette, rode ui, vegagehakt, shakshuka-kruiden en knoflookyoghurt

5 likes

Brood met hummus, za’atar en gebakken courgette. En een komkommer bietjes salade.

Iemand tips voor een lekkere salade met bietjes?

1 like