Haha ik dacht: wat een vertrouwd plaatje, hoe kan dat? Maar ik heb dat bord ook! Mijn moeder heeft een hele set bij elkaar gespaard met supermarktzegels voor ik uit huis ging
Ohh wat grappig, en wat lief dat het toen speciaal bij elkaar gespaard is! Bij mij was het het oude servies van mijn schoonouders dat mijn vriend heeft meegekregen toen hij uit huis ging
Ha, waarschijnlijk ook gespaard bij de supermarkt destijds Ik vond het heel tuttig toen ik het meekreeg maar inmiddels eigenlijk wel gezellig
Sushi
Op wat voor manier is dit risotto?
Ja ik vind het ook schattig! Heb het net even gevraagd en de oma van mijn vriend heeft het bij elkaar gespaard blijkbaar
is het ook niet.
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-6/23000/2534?u=mimosa
Hahah geweldig
Hahahah ik heb dit gesprek net teruggelezen, fantastisch! Hahah heerlijk. Wat een recepten. Ik wil meer
On topic: Thaise curry udon noodles!
Hahaha nice, had je het zelf gemaakt of was je bij je schoonouders?
—
Ik eet vanavond curry met allerlei groenten en tofu.
Mijn man had het gemaakt onder het mom van restjes die op moesten. Toegegeven, het heeft wel iets vies-lekker.
Dat kan ik me voorstellen haha
Lasagne!
Otto’s groentepaella want Spanje heeft gewonnen etc
Pokebowl besteld
Same
Gisteren op de huid gebakken zalm en salade met lauwe gebakken aardappeltjes, veldsla, komkommer, mosterdvinaigrette en heel veel dille
Vandaag crackers want vanmiddag zo veel (en laat) geluncht (met jianbing en dumplings ) dat ik nog steeds geen honger heb
De (koel)kast leegeten: salade met zoete aardappel, tomaat, paprika, komkommer, bosui, feta, koriander.