Wat eet je vanavond #4

Haha ik dacht: wat een vertrouwd plaatje, hoe kan dat? Maar ik heb dat bord ook! Mijn moeder heeft een hele set bij elkaar gespaard met supermarktzegels voor ik uit huis ging :sweat_smile::heart:

2 likes

Ohh wat grappig, en wat lief dat het toen speciaal bij elkaar gespaard is! Bij mij was het het oude servies van mijn schoonouders dat mijn vriend heeft meegekregen toen hij uit huis ging :blush:

1 like

Ha, waarschijnlijk ook gespaard bij de supermarkt destijds :blush: Ik vond het heel tuttig toen ik het meekreeg maar inmiddels eigenlijk wel gezellig

4 likes

Sushi

2 likes

Eigenlijk gisteren maar…

““risotto””

7 likes

Op wat voor manier is dit risotto?

15 likes

Ja ik vind het ook schattig! Heb het net even gevraagd en de oma van mijn vriend heeft het bij elkaar gespaard blijkbaar :blush:

1 like

:joy: is het ook niet.
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-6/23000/2534?u=mimosa

10 likes

Hahah geweldig

3 likes

Hahahah ik heb dit gesprek net teruggelezen, fantastisch! Hahah heerlijk. Wat een recepten. Ik wil meer

On topic: Thaise curry udon noodles!

1 like

Hahaha nice, had je het zelf gemaakt of was je bij je schoonouders?

Ik eet vanavond curry met allerlei groenten en tofu.

1 like

Mijn man had het gemaakt onder het mom van restjes die op moesten. Toegegeven, het heeft wel iets vies-lekker.

2 likes

Dat kan ik me voorstellen haha

2 likes

15 likes

Lasagne!

1 like

Otto’s groentepaella want Spanje heeft gewonnen etc

3 likes

Pokebowl besteld

Same

1 like

Gisteren op de huid gebakken zalm en salade met lauwe gebakken aardappeltjes, veldsla, komkommer, mosterdvinaigrette en heel veel dille

Vandaag crackers want vanmiddag zo veel (en laat) geluncht (met jianbing en dumplings :yellow_heart:) dat ik nog steeds geen honger heb

18 likes

De (koel)kast leegeten: salade met zoete aardappel, tomaat, paprika, komkommer, bosui, feta, koriander.

6 likes