Wat eet je vanavond #4

Broccoli met gestampte aardappel en vega burger

2 likes

Moussaka from scratch! Met een lekkere glas rode wijn erbij. :wine_glass:

6 likes

Pasta met saus van citroen, witte wijn, room, tomatenpuree en dragon

5 likes

Heel simpel, opgebakken aardappels, vissticks en een zuurkoolsalade naar Pools recept.

3 likes

Knorr burrito’s!

5 likes

Pizza in mijn nieuwe oven!!!
Huishoudvraag maar kan ik die er gewoon inschuiven en joe? Of had ik die oven eerst moeten inbakken ofzo :sweat_smile:

1 like

Inbakken? Bedoel je voorverwarmen? Ja dat kan maar heb ik nooit geduld voor. Gewopn die pizza in de gaten houden

1 like

Hoogstens even een doekje doorheen denk ik?

1 like

Nee of je voor de eerste keer dat je een nieuwe oven gebruikt nog iets moet doen. Ik heb nog nooit een echte oven gehad. Sommige pannen moet je inbranden bijvoorbeeld

Oh volgens mij niet hoor.

1 like

Thanks en @_Fee!

3 likes

Ik kan mij wel herinneren dat mijn oven chemisch rook toen ik hem voor het eerst gebruikte dus zou voor de zekerheid een raampje open zetten mocht dat bij jou ook zo zijn

2 likes

Penne met tomaat, vegatonijn en kappertjes maar pas over een uur of 3 want ik ga zo gelijk uit werk soorten en ik heb geen tijd om vooraf te eten :smiling_face_with_tear:

1 like

Ja meeste ovens wel, in de fabriek doen ze er een soort beschermende vetlaag ofzo in die je moet verbranden voor eerste gebruik. In mijn oven moest ik alles afnemen met een doek (roosters en bakplaat afwassen) en halfuur heet aanzetten voor eerste gebruik. Maar het staat ongetwijfeld in de handleiding

Ontopic eet ik pasta alla norma

7 likes

Ja 20 min aanzetten met de deur open, dus dat ben ik nu aan het doen. Thanks!!

2 likes

Bietjesstamppot met vissticks :yum:

2 likes

Bibimbap met zoete aardappel en bimi

4 likes

Thaise noedelsoep!

5 likes

Vegan zweedse balletjes op brood met kimchi en mayo en een komkommersalade

3 likes

Deze maar dan ga ik het niet pureren denk ik

4 likes