Wat eet je vanavond #4

Thais♥️

3 likes

Een ‘bowl’ (maar dan gewoon op een bord gekwakt) met pulled pork, rijst, avocado, zwarte bonen, komkommer, tomaat, bosui en een sausje.

1 like

Aanrader

4 likes

Gnoccie met champignons spinazi en totmaatjes en een of ander knor sausje.

1 like

Aardappeltjes uit de oven met olijfolie en rozemarijn, erwten en citroenkip uit de slowcooker

1 like
1 like

Kip harissa met tzaziki en flatbread

4 likes

Nasi met ordinaire pindasaus en kroepoek (en dan die kroepoek lekker dippen in de pindasaus)

4 likes

Buffalo bloemkoolwings met Cajun rijst en gegrilde maïskolven

7 likes

Ravioli van wortel, chili’s en gember met salade caprese van buffel mozzarella en als toetje scones. :smile: Weer eens zin om uitgebreid te koken.

5 likes

GECARAMELISEERDE KNOFLOOK TAART Omg zo hyped

Met daarin 3 bollen knoflook, echt medelijden met een vriend waar ik de hele avond naast ga zitten :smile:

19 likes

Speklapspies met gemarineerde kikkererwten en gegrilde aubergine.

Zonder geen egg, wel barbecue. En het zal wel meevallen hoe spannend het is.

2 likes

Dit klinkt zo facking goed. Van otto zeker ofniet

4 likes

Ik ga weer eens een tofu recept van Emma de Thouars uitproberen (met gember en soja uit het Tofu boek) met rijst en koriandersalade (ook van haar)

Edit: heb mn post maar even aangepast want wist niet dat je geen fotos/recepten mag posten, excuus!

3 likes

Ja altijd

2 likes

Frutti di mare pizza :heart_eyes:

Review graag. Ook aantal uur in de keuken haha. @Zemraluani

Onze keuken wordt vanaf komende woensdag gesloopt (en daarna duurt het nog 8 weken voor de nieuwe komt haha, echt goeie planning) en ik ben echt helemaal kapot. Ook omdat de vloer er onverwachts dus een week eerder helemaal uit moet ipv volgend weekend. Had eigenlijk gewoon moeten afhalen, maar omdat dit 1 van de laatste gewone maaltijden is toch maar gekookt.

Heb weer de chorizo pasta gemaakt van Yvette van boven, maar nu met andere chorizo. Nog venkelzaadjes, chilivlokken en geraspte geitenkaas aan toegevoegd 10/10, plus een glas (of 3) Riesling erbij.

5 likes

Pannenkoeken met appel-gember

2 likes

:sweat_smile:

5 likes