Brood met hummus (of eerder andersom), olijfolie, met ernaast kimchi en rucola tomaatjes salade. Beetje random maar vanmiddag al veel gegeten
Nasi met sambal goreng boontjes en sate van sojabrokken
Met vega spekjes en zonder noten
Zelfgemaakte vega kapsalon met rijst
Sorry nee hoe maak je een kapsalon met rijst. Dat is geen kapsalon
Ik vind juist lekker met rijst boven op gaat gewoon alles het zelfde als met een gewone kapsalon. Bij veel shoarma tenten kan je het ook met rijst bestellen alleen dan heb je geen vega versie
Griekse gehaktballetjes met gebakken aardappelen en Griekse salade.
Taco’s met pulled chicken en koolsalade
Traybake met puntpaprika, tomaatjes, bbq balletjes en gekruide aardappelpartjes
Ayam kecap
Hello Fresh?
Yes!
Eet smakelijk alvast! Wij eten m morgen
Paratha’s met vega butter chicken, mango en komkommersalade
Oeh heb je een recept voor de vega butter chicken
Ehm nouja toen ik dit postte was het nog niet helemaal uitgedacht maar het zijn een soort Indiase McWraps geworden haha. Wel megalekker trouwens! Maar ik heb dus gewoon van die vega crispy chicken tender dingen gebakken en los de butter chicken saus gemaakt, met de ingrediënten van de marinade ook door de saus.
Hoeveelheden heb ik een beetje gegokt maar in ieder geval knoflook en gember aanfruiten in ruim boter, kaneel, kardemom en chili erbij, dan een beetje tomatenpuree erbij, op smaak brengen met zout en suiker en als laatste garam masala, fenegriek en wat (vegan) yoghurt erdoor.
Gewoon zo los die saus maken gaat prima en is denk ik ook lekker met gewoon iets van vegakipstukjes! Iets vegetarisch echt marineren heb ik nog niet geprobeerd.
Okonomiyaki
Lekker! Die vega van vivera?