Wat eet je vanavond #4

Pokebowl gemaakt :yum: met warmgerookte zalmbuikjes vd markt

8 likes

Ful medames. Wat is dat lekker zeg. :grin:

2 likes

Risotto met pompoen en salie

1 like

Traybake met gnocchi, pesto en ricotta

3 likes

Haha, verrassend :grin: hopelijk is het de moeite!

1 like

Javaanse bami

1 like

Mijn vriend heeft het Pasta Grannies kookboek gekocht, dus ik ga straks dit maken:

Ik denk wel dat ik er tagliatelle van maak, toch iets makkelijker met mijn pastamachine haha.

3 likes

Trortellini met courgette, avocado, pesto en creme fraiche.

1 like
1 like

Petat van bram met een kaassouflesse en een broodje oesterzwamkroket

9 likes

Omg ik wil dit.

@grace zo herkenbaar. Ik lees alleen wat ik moet doen en dat het in de oven moet. En dan is het klaar om in de oven te gaan en dan pas lezen hoe lang het moet.

1 like

Nasi en ook al ben ik tatta het is echt :100:

1 like

Teokbokki arrabiata met zelfgemaakte kimchi

10 likes

Currywurst met zelfgemaakte saus en zelfgemaakte broodjes

1 like

Vivera heeft nu vega runderreepjes en die wilde ik uittesten dus ik ga khoresj bademjan (Perzische auberginestoof) maken en een poging doen tot tahdig (Perzische rijst met knapperige korst) uit de rijstkoker

4 likes

Review graag! Hoor al wat positieve verhalen, dus ben benieuwd.

1 like

Zal ik doen! Toevallig ook gehoord of mensen ze mee laten stoven met dingen of juist aan het einde toevoegen?

Gemarineerde speklap van de barbecue, komkommer zoetzuur, sajoer boontjes en rijst.

5 likes

:heart_eyes:

Ik wil ook heel graag een keer mangonada/chamango maken, daar zit ook nog chamoy bij, lijkt me megalekker

Ik moet nog even oefenen met de tahdig, hij was qua kleur wel echt mooi maar de korst kwam niet vanzelf los ): volgende keer meer olie denk ik. Was wel heel lekker en die biefreepjes waren goed ook @Bunnyslippers , had ze eerst even aangebakken, toen uit de pan en aan het einde er weer doorheen, denk dat ze van echt meestoven te sponzig zouden worden. Maar qua smaak echt wel goed!

12 likes

Ohh met paletas lijkt me ook nice ja! Die mango klinkt wel echt als een droom :heart::heart: Ik kan zo gelukkig worden van echt echt goede mango’s maar zo perfect gebeurt echt niet vaak

1 like