Wat eet je vanavond #4

Ik ga lekker uit eten en heb vooral heel veel zin in het toetje (sticky toffee cake met vanilleijs)

6 likes

Mexicaanse bonenschotel :poop:

2 likes

Mn moeder komt zo langs met rode pastasaus met heel veel groente zodat we niet hoeven te koken (behalve de volkeren penne dan), toppp

4 likes

Beetje late to the party, maar ben sinds kort helemaal enthousiast over poké bowls. Ik had eigenlijk nooit echt iets met sushi of die sushi bowls, maar sinds ik het met vega dingen eet vind ik het zo ontzettend lekker! Dus ik ga vanavond voor het eerst in m’n leven een poké bowl maken met krokante vega kip.

5 likes

Vegan bibimbap, na een dag vasten. Zin in.

2 likes

Oeh ik wil recept! Klinkt heerlijk

3 likes

Dankjewel! Vaker gemaakr al?
Oh niet dus. Laat aub weten hoe het is!

1 like

Thaise noedelsoep met mosselen en spinazie (et cetera)

8 likes

Heb je daar ook een recept van? Ik houd echt van die keuken maar kook niet vaak zulke gerechten

Poke bowl

5 likes

Gado gado :heart_eyes:

3 likes

Pannenkoeken

4 likes

Ik heb hier echt al de hele tijd zin in! Wat doe je met de venkel, roosteren of even aanbakken?

2 likes

Ik ga zelf pita maken met daarop gyros van oesterzwam, met tzatziki erbij

3 likes

Meestal gewoon even aanbakken! Roosteren is ook lekker maar dat bedenk ik me meestal te laat :sweat_smile:

Ravioli met paddenstoelen, zelfgemaakte pesto en gorgonzola

Volkeren pitabroodjes met falafel, komkommer en knoflooksaus + wortelen dippen in hummus. Weinig puf voor koken

Hopelijk heb je snel weer puf voor mijn favo hollandse pot-fusion gerechten :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Auberginerolletjes gevuld met ricotta en spinazie, in tomatensaus met ciabatta erbij.

6 likes

Oesterzwam gyros op pita met tzaziki tomaatjes en granaatappelsaus.

4 likes