Vegan kebab met knoflooksaus, platbrood gezuurde ui en restjes ovengroenten.
Zelfgemaakte pitabroodjes met kidneybonen in een tomatensaus en daarbij rauwe andijvie
Polenta (met klontjes ) met een paddenstoelenmix en limabonen in een roomsausje
Spaghetti met venkel, geroosterde tomaatjes, vega venkelworst, witte wijn en goede olijfolie
Rode kool met appel en mini rösti rondjes uit de oven, met vega braadworstjes
Koop je de vega venkelworstjes?
Asperges! Van vorig jaar, dus was een beetje huiverig. Maar het was gelukkig nog steeds genieten!
Ik maak het zelf van beyond gehakt of worsten! Als je het echt als worstjes wil eten werkt het niet echt maar door een pasta verkruimel je ze toch meestal. En dan doe ik gewoon venkelzaad, zout, peper, knoflookpoeder en chilivlokken door het gehakt kneden (of als ik de worst gebruik ze in stukjes snijden en de kruiden er een beetje induwen). Ik vind dat gehakt van beyond altijd al een beetje iets venkel achtigs hebben qua smaak dus het werkt best wel goed zo vind ik (:
Klinkt goddelijk! Er zit deze week venkel in mijn groentepakket, morgen meteen jouw gerecht namaken
Leuk!
Ik deeenk dat ik deze voor het eerst ga maken. Twijfel alleen om nog kikkererwten in de curry te doen zodat het wat vullender is, weet alleen niet of dat een goede match is met de halloumi…
Ik had een error in de supermarkt. Heb nu drie (?) kazen ravioli, champignons, spinazie, basilicum en parmezaanse kaas, daar ga ik maar iets van maken. Nog wel ui, knoflook, tomaat in huis. En ook room en mascarpone.
Ja hoor kan prima
Ik ga ook iets met halloumi eten vanavond maar ik ben er nog niet uit wat
Ik ga lekker uit eten en heb vooral heel veel zin in het toetje (sticky toffee cake met vanilleijs)
Mexicaanse bonenschotel
Mn moeder komt zo langs met rode pastasaus met heel veel groente zodat we niet hoeven te koken (behalve de volkeren penne dan), toppp
Beetje late to the party, maar ben sinds kort helemaal enthousiast over poké bowls. Ik had eigenlijk nooit echt iets met sushi of die sushi bowls, maar sinds ik het met vega dingen eet vind ik het zo ontzettend lekker! Dus ik ga vanavond voor het eerst in m’n leven een poké bowl maken met krokante vega kip.
Vegan bibimbap, na een dag vasten. Zin in.
Oeh ik wil recept! Klinkt heerlijk