Wat eet je vanavond #4

Dandan noodles met paarse noodles. Helaas weer met szechuanpeper want ik had nieuwe chili olie gekocht en die bleek dat dus te bevatten, haha en ook behoorlijk veel. Volgende keer maak ik weer het recept van emma!

Dankjewel voor de uitgebreide recensie! Het klonk als een interessant recept maar dan sla ik toch maar over

2 likes

Lasagne met zalm, spinazie, tomaat en mascarpone

2 likes

Vol-au-vent met knolselderfrietjes

Hete bliksem

3 likes

Was weer na 9 uur klaar met koken, maar het is chinese tomato & egg stirfry geworden.

Lekker maar ik had er meer van verwacht!

3 likes

Ik weet natuurlijk niet welk recept je gebruikt hebt voor de stirfry, maar mocht je nog eens wat soortgelijks willen proberen: Tomato and Egg Drop Noodle Soup Recipe | Bon Appétit

Echt mijn ultieme comfort food.

2 likes

Hebben jullie een favoriet recept voor zoete aardappel curry?

Ja met pinda van Bosh!

1 like

Met gebakken rijst en een omelet
En als toetje gekarameliseerde ananas met ijs

2 likes

Zoete aardappel uit de oven met een sausje van yoghurt, mayo en crispy chili oil. Met venkel paprika salade

2 likes

Ik had een kilo gesneden paprika mee van werk dus heb vegan goulash gemaakt met dumplings! Prima, maar ik heb nog steeds niet het goulash recept gevonden.

2 likes

Zoete aardappel-spinazie curry met rijst

2 likes

Ik ga denk ik crispy gojuchang chicken maken met pilav

4 likes

Spaghetti met rode saus (uit de vriezer jeuj) en veeeeel kaas :umbrella:

Net het weekendmenu gemaakt:
Vanavond burrito’s met ei, cheddar, refried beans, spinazie, chipotle en adobosaus, avocadosalsa en pico de gallo

Morgen ovenfriet met vegasnacks

Zondag spicy mushroom lasagne van Otto

9 likes

Je kan nu alvast beginnen met de lasagne, dan is t zindag nét op tujd klaar voor het avondeten. :grinning:

3 likes

Had zin in comfortfood en het is pasta met salieboter met veel kaas geworden. Met wijn, alleen die moet nog koud worden dus die ligt in de vriezer.

6 likes

Heeft iemand recent de ah verse ricotta spinazie mozzarella pastasaus gegeten? Horen daar een soort lange draden in te zitten?

Ik eet dus of pasta met deze saus of boterhammen :sweat_smile:

2 likes

Kaiserschmarrn met appel en kaneel

4 likes