Wat eet je vanavond #4

Pizza, aspergesoep en rollade

1 like

Tomatensoep, daarna maak ik 3 verschillende plaattaarten en ijs toe. Redelijk makkelijk want dit keer mogen wij de boel verzorgen.

4 likes

Torentje van filodeeg met ragout van zalm

Asperge cremesoep

Op de huid gebakken zalm met een korstje van panko en kruiden, aardappeltoefjes, gegrilde asperges en voor degene die dat laatste niet willen met honing geglaceerde (oer)wortels

Panna cotta met rozensmaak en aardbeiencoulis

3 likes

Salade met couscous, gebakken rode ui, rode biet, geitenkaas, rucola en geitenkaas met balsamico/frambozen dressing

3 likes
2 likes

En ik doe er nog wat atjar tjampoer en cassave bij

3 likes

Labneh met gecarameliseerde ui , pijnboompitjes en dadel. Met zelf gemaakt flatbread.

35 likes

Ziet er lekker uit! Welk recept gebruik jij voor flatbread?

Ik had nog een random broodpak iets en dan olijf olie ipv boter. En dan volgens t recept laten rijzen. Balletje pakken uitrollen en dan in de koekenpan bakken. Meer soort van pita krijg je dan.

2 likes

Licht gebonden tomatensoep
Aardappelkroketten, varkenshaas, rode kool en perencompote
Meringue layercake met aardbei en witte chocoladeroom

1 like

4 likes

Tagliatelle met daslookpesto (daslook zelf geplukt!) en courgette, met een salade van veldsla, witlof, bloedsinaasappel en een simpele vinaigrette met bloedsinaasappelbalsamico

9 likes

Ik vind deze zoooo lekker. Zag van de week een (voor mij) nieuwe liggen, tortelloni met basilicumroomsaus. Ga ik donderdag proberen!

1 like

Dal tarka en tofu met zwarte bonen saus. Beide uit amazing asia.

Ik heb alleen de verkeerde peulvruchten gebruikt en nu is die dal helemaal niet zo lekker. Je moest urid dal zonder vliesje, maar ik heb met en alles is groen, niet heel gaar en je proeft de kruiden echt minder.

Aardappel uit de oven, spinazie en vegan burger.
Zo lekker, zeker als ik de energie heb zelf de aardappels te doen, dus niet voorverpakte waar niks mis mee is, maar zelf gesneden en gekruid smaakt het nog beter.

4 likes

Spaghetti met een pistache-pesto en burrata

2 likes

Was het te hachelen?

1 like

Weer genoeg ruimte in mijn hoofd om goed te koken vandaag :tada:
Gewokte groenten (sperziebonen, paksoi, taugé, ui) met tempeh in zelfgemaakte (!!) saté saus met rijst

24 likes

Broodje Shoarma

Geroosterde paprikasoep, aubergine, tomaat en halloumi uit de oven en heb nog olijven en dips en lekker stokbrood!

8 likes