Wat eet je vanavond #4

Zuurkoolstrudel

1 like

Eiercurry met gekarameliseerde ui en kokos (Meera Sodha)

5 likes

Echt zo’n zin in

3 likes

Pasta met venkel in tomatensaus

Carpaccio pastasalade

1 like

Linzensoep met focaccia is het plan :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:
En brownies als toetje

2 likes

Texaanse chili zonder bonen met rijst en nachos

1 like

Beef bulgogi in slawraps met zelfgemaakte ssamjang

2 likes

Turkse linzensoep & focaccia it iss (wou eigenlijk zelf maken maar had ik geen zin meer in dus is gewoon die van de AH). Soep was echt lekker geworden!!

13 likes

Mn vriend had het restje niet zo geslaagde venkelpasta van gisteren al op, dus ik kon mooi poke bowl bestellen. Echt zo lekker!

1 like

Ik heb donderdag deze pasta gemaakt en die is zo lekker dat ik m nog een x ga maken. Ook met alleen dingen uit de voorraadkast.

9 likes

Was lekker

6 likes

Sushi want mijn kat is jarig :tada:

20 likes

Orzo uit de oven met courgette, spinazie, pijnboompitten en citroen. Had nog feta overheen gemoeten maar die waren we vergeten.

1 like

Dit weer (:

1 like

Gnocchi met prei, kruiden en heel veel kaas

@mikselke @Willem :handshake:🏼 :handshake:🏼 :handshake:🏼 Nationale Gnocchi dag zeker

3 likes

Ikan boemboe bali

1 like

Ik weet niet wat er aan de hand is qua gnocchi marketing deze week maar ik heb 't vier keer gegeten (een keertje zelf gekookt en leftovers daarvan, een keer bij m’n vriend en een keer bij een vriend) haha

3 likes

Broodje bofkip en spinazie met een gekookt ei

Linzen, tahin, komijn prakje van otto. En het is nu half 10 en ik ga pas weer eten, haha. Niet de schuld van otto trouwens!

12 likes