Lo mein en bosui-pannenkoekjes
Echt iets veel te gezonds naar mijn smaak. Quinoa, boerenkool, geroosterde kikkererwten bloemkool aubergine met een tahinsausje.
Frietjes
Spicy noodles
Dit zat laatst in mijn afhaal-nasi rames en ik krijg het niet uit mijn hoofd, zo lekker was het kan ik meteen mijn nieuwe InstantPot uitproberen!
Edit/review; het was prima, ik zou de volgende keer de zaadlijsten van de tomaten weghalen zodat het minder vochtig is en iets van tomatenpuree toevoegen en genoeg olie
Vandaag simpel curry madras.
Had een mega bloemkool en ben nu al drie verschillende gerechten aan het maken ermee.
Aubergine stoof met bulgur. Echt top idee zowel ik als partner vinden aubergine niet heel lekker
Edit; het was best oké!
Pho-inspired noedelsoep Valsspeel-bouillon (wel laten trekken met geblakerde ui en gember, en kaneelstokjes en steranijs etc maar ook gewoon een bouillonblokje) met rijstnoedels, taugé, gebakken shiitakes, spinazie en balletjes van vegagehakt met veel citroengras en limoenrasp
Bloemkool pizzabodem met tomatensaus, pulled chicken, geroosterde paprika, tomaat en veuuul kaas
Maar wat heb je gegeten?
O.a. violet aubergine met gremolata, heerlijke gefrituurde artisjok, prei met sojamosterd creme, geroosterde asperges met schapenkaas en gepocheerd ei, en nog meer en heel veel wijn
Curry met spinazie en aardappeltjes uit de oven
Zondag frietdag
Kreukelpatat en een broodje frikandel.
Patatje joppie en een kaassoufflé straks kersen clafoutis met ijs toe
Zelfgemaakte pizza margherita
Nachos en (vega) bitterballen op het terras want de zon schijnt
Chili sin carne met rijst en ingelegde jalapeñopeper