Wat eet je vanavond #4

Vegetarische barbecue.

Net een tosti naar binnen gewerkt. Had echt geen zin meer om te koken met de warmte

1 like

Feestmaaltijd voor de fam (omdat mijn ouder weer thuis is uit het ziekenhuis :tada:)
-çilbir met turks brood
-feta en linzen salade
-appel, gorgonzola en geroosterde amandelen salade
-orzo met erwtjes, amandel, geitenkaas en geroosterde courgette, knoflook en sjalot.
-geroosterde broccoli

34 likes

Een koolhydraatarme maaltijd bestaande uit kippendijfilet in een “stroganoff”saus met knoflook, ui, kastanjechampignons, paprika en bloemkoolrijst.

Edit haha die tekst is echt stom. “Een spannende twist”, nou dat valt wel mee

3 likes

Salade met bulgur, sperziebonen, paprika en komkommer en daarbij gebakken zalm met een groene salsa (ottolenghi recept, de zalm)

2 likes

Ziek :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik met dezelfde reden een boterham met een gebakken ei met kaas. En daarna een dutje op het balkon :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja dat of iets verkeerds gegeten denk ik, eten binnenhouden is lastig in elk geval :’) Dankjewel :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Beterschap!! :face_with_thermometer:

1 like

Pita met vegi kip, gepekelde rode ui, veldsla, tzatziki, wortel en tomaat

3 likes

Soft tacos met geroosterde zoete aardappel, refried zwarte bonen en pico de gallo

6 likes

Pasta pesto, nog steeds te warm om uitgebreid te koken

1 like

Wortelvenkelsoep met pitabroodjes

3 likes

Snelle wok met noedels, oesterzwammen, paksoi en lenteui met een sausje van chilipasta, sesamolie, rijstazijn, sojasaus en maplesyrup

4 likes

Pastasalade van yvette van boven

1 like

Glasnoodles met curry met vega kip en salade met biet en wortel.

2 likes

Ultiem warm weer eten: pastasalade met avocado, mozzarella, cherry tomaten en paprika
Ik hoef alleen maar dingen te snijden en 2 minuten de verse pasta te koken :fire::fire: minimale inspanning

7 likes

Ik heb weer een toppertje ontdekt, super chille aanrader met dit weer.

Salade van mihoen, mango, komkommer, worteltjes, paprika, pinda’s, vega krokante schnitzel, bosuitje en een lepel hoisinsaus.

Gisteren had ik er springrolls van gemaakt en vandaag een salade met de restjes.

12 likes

Jaa hou echt van salades nu!
Ik had ook een een lekkere salade:
Edame bonen, doperwten uit de vriezer, avocado, komkommer, mango, bosui en koriander.
En dan als dressing: sojasaus, crispy chili olie, rijstazijn, sesamolie en limoen.

5 likes