Wat eet je vanavond #4

Tagliatelle met zalm en spinazie

2 likes

Serieus? Ik vind die gepofte knoflook in combinatie met (gerookte) amandelen dus heel lekker hahaha

1 like

Zelf belegde pizza. Vond het niet lekker. Het deeg was echt zoooo zout.

tofu curry met (een snelle variant van) naan, rijst en boontjes/broccoli

Stamppot zuurkool

4 likes

Vond nog een flesje cooking caramel, dus KL Hokkien Mee gemaakt. Zo vet en zout en goddelijk. Moet nu wel even 10 liter water drinken, maar worth it.

7 likes

We hebben samen pannekoeken gebakken :heart_eyes: poedersuiker en stroop heerlijk

6 likes

Een couscous bowl met restjes champignon, nep beef, courgette en biet van gisteren en dan met asperges uit de oven :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: en tahin dressing en veel mango azijn door de couscous.

3 likes

Orzo met citroen en dille, vega gyros, komkommer, tomaat, rode ui, geroosterde kikkererwten met paprikapoeder en oregano, tzatziki. En dat allemaal op een bord gekwakt, ipv in een mooie ‘bowl’.

2 likes

Wat eten jullie allemaal fusion :weary:

3 likes

Was het te vreten en zo ja, waar had je hem vandaan? Ik heb nog wel eens nachtmerries van het picnic pad thai verspakket van een jaar geleden

Ja het was prima voor een keertje!

Welke was het?

Oh sorry, gewoon appie!

2 likes

Weer deze tomatengnocci want blijft een hit. Enige maaltijd die ik in 20 min in elkaar kan flansen en eruit ziet alsof ik bij een restaurant wat heb besteld

19 likes

Groenten en aardappels uit de oven en een vega bratwurst

3 likes

Mexicaanse rijst met zwarte bonen, maïs, salsa Valentina, chamoy en avocado met tajin

2 likes

Lekkerbek

3 likes

Zelfgemaakte pizza bianca met mozzarella, gegrilde asperges, olijfolie en citroen, en een simpele salade erbij

4 likes

Spinaziepuree, vissticks en een gepocheerd ei

5 likes