Brinner!
Biang biang noodles met lamsnek. Ben me hier al de hele dag op aan het verheugen
Emma?
Yes!
Tomaten-paprikasoep en een broodje vega kroketburger
Zelfgemaakte Chinese tomatensoep met stokbrood
Niet echt zin om te koken, dus ik eet 2x volkoren boterham uit de airfryer en een schaaltje kwark met diepvrieskersen erin
Girl dinnerrr
Ik moest dit opzoeken haha en ben geïntrigeerd.
Ik denk dat mijn girl dinner wel redelijk oké is, met een eiwitbron, langzame koolhydraten en fruit. Alleen geen groente op 3 cherrytomaatjes op die boterhammen na
Frietjes met zelfgemaakte mayo, zelfgemaakte curry en zelfgemaakte vlammetjes. #diyfrituur
Pantoast met hummus en een tomatensalade (veel verse kruiden, yoghurt, mayo, olijfolie etc)
Gnocchi met rucolapesto, halloumi, groene asperges en paprika
Deze want het voelt als herfst
Groene curry met zelfgebakken naan
Salade met boerenkool, walnoot, komkommer, geroosterde zoete aardappel en miso teriyaki aubergine
Rectificatie: patatje pinda en een vegacheeseburger omdat we de dinsdag overleefd hebben
Citroenkip, aardappelkroketten, erwten en appel-perenmoes
Uit de oven: rode ui, cherrytomaten, gepofte knoflook, limabonen en veel olijfolie en zout en peper geserveerd met yoghurt en zelfgemaakte platbrood (platbrood was klaar toen de pan uit de ovenkwam)
En ja ik at weer eens na 9 uur, maar begon ook pas half 9 haha dit was echt redelijk makkelijk