Tomatenrijst met miso aubergine
Gestoofde paprika’s, kalamata olijven, verkruimelde vegachorizo met extra kruiden en een soort röstkartoffel-situatie (beetje perongeluk resultaat van iets te gare en iets te kruimige aardappels proberen te bakken maar wel heel lekker)
Broodsalade (met zelfgemaakte croutons, parmaham, buratta, basilicum, tomaatjes, rode ui en honing mosterd dressing) aanrader met dit weer
Hele gekke restjes bij elkaar geflikkerd maar was lekker! Riso met tomatensaus, feta, asperges, spekjes en zongedroogde tomaat 🫢
Ik eet vooral veel ingelegde dingen vanavond haha
Rijst met krokante nepkip met gochujangsaus, rettich kimchi, normale kimchi en ingelegde komkommer
Orzo met een saus van zongedroogde tomaat, veel knoflook, rozemarijn, geroosterde aubergine en ricotta
Ik eet bij mijn mams vandaag en pff zoo lekker.
Gevulde gedroogde aubergines. Zit risottorijst in met echt een shitload aan van alles en nog wat (peperpasta, sumac, tomatenpuree, chilivlokken, lemon salt, munt, dille, peterselie etc etc). Met yoghurt en granaatappel melasse.
Wat is dat voor sausie op de taco’s?
Ik heb weer een pareltje. Mn vriend vond dit achterin de lade, denk van Hamsterweken een keer ofzo
Het zag er zo uit:
Eerste happen waren nog best oké vies lekker maar het was zeker vanaf halverwege wel een strijd om m’n bord leeg te eten
Penne met zalm, spinazie, champignons en kleine tomaatjes
Krokante kip met ananas en zoetzure saus, sperziebonen en gebakken rijst
Haha ik ben de voorraadkast nu aan het opruimen en heb deze ook nog staan, uit een boodschappenpakket. Nu in twijfel om het maar weg te gooien
Ja, het was veel moeite voor een paar happen ok plezier waarna je in een slepend intern gevecht komt met jezelf. Maar weggooien is ook zoiets hè
O feest, ik zie dat er vanavond weer een tatta wereldgerecht op het menu staat. Ik ga weer rapporteren
Ja eten weggooien voelt altijd slecht. Maar nu weet ik dat het er gaat staan totdat het niet meer goed is .
Hopelijk vanavond beter!
Salade, soep en Kaiserbolletje met kruidenboter.
Snelle maaltijd op het werk vandaag
Tomaatjes uit de oven met burrata, basilicum, peterselie, pesto en ciabatta
Noodles met tofu, geroosterde aubergine, broccoli, wortel en een tahin miso sausje
Wereldgerechten bobotie
Smaakte wel beter dan die cannelloni van gisteren maar gaat natuurlijk nog steeds nergens over. Morgen weer normaal doen
Nee deze is top
Vanavond weet ik nog niet maar ik wou graag nog even vertellen dat ik gisteren pani puri en Mysore masala dosa had