Wat eet je vanavond #4

Udon noodles met o.a. ketjap, soja, honing, geroosterd sesamzaad en gegrilde zalm

3 likes

Zin in vies lekker troostvoer, dus witte bonen in tomatensaus, aardappelschijfjes en vissticks

8 likes

Mangocurry :yellow_heart:

7 likes

Gebakken aardappels met schil met courgette, rode ui, vegagehakt, shakshuka-kruiden en knoflookyoghurt

5 likes

Brood met hummus, za’atar en gebakken courgette. En een komkommer bietjes salade.

Iemand tips voor een lekkere salade met bietjes?

1 like

Gnocchi in cherryyomatensaus met vegan mozzarella en zelfgemaakt zuurdesem focaccia

7 likes

Ja! Couscous, rucola, komkommer, avocado, rode biet (ik neem meestal die in reepjes van de appie), zachte geitenkaas en walnoten. Bak altijd ook wat rode ui en dat mix ik dan door de couscous. En dan als dressing zo’n stroperige balsamico er overheen.

5 likes

Ha, ik doe bijna hetzelfde maar linzen in plaats van couscous en feta in plaats van geitenkaas.

2 likes

Pastinaakpuree met hacheeballetjes

1 like

Risosalade met feta, bacon en zongedroogde tomaatjes. Go to zomermaaltijd

7 likes

Deze paella met die vegan chorizo van garden gourmet

6 likes

Halloumi salade met quinoa, komkommer, gebakken courgette, olijven, tomaat, rucola, zongedroogde tomaat en dressing van appelcider azijn van appels eigen tuin en olijfolie

6 likes

Ik eet regelmatig een salade van rode bietjes, paprika, feta, geroosterde walnoten en citroensap. Heel simpel en lekker.

2 likes

Bibimbap :sparkling_heart:

5 likes

Vega chicken tenders met salsa Valentina en chamoy, bouillonrijst en gegrilde maïskolven met kokosrasp en limoen

4 likes

Pita met gepaneerde vega kip, gepekelde rode ui, veldsla, tomaat, wortel en tzatziki

4 likes

Udon noedels met vega kip, wokgroenten in een sausje van sesamolie, teriyaki- en sojasaus

2 likes

Wij aten wraps met van die krokante kipdingen uit de airfryer, mango, paprika en tomaat salsa, guacamole en chilisaus. Was vet lekker

6 likes

5 likes

Mozzarella sticks en uienringen

8 likes